قیمت شیائومی می میکس 2

قیمت شیائومی می میکس 2 اعلام شد

قیمت شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2) خیلی سریع بعد از رونمایی آن مشخص است. شیائومی می میکس 2 با توجه به مشخصات فنی آن قیمت قابل قبولی دارد.

شیائومی می میکس 2 پرچمدار جدید این گوشی‌ساز محبوب چینی است. مدل سال گذشته یعنی شیائومی می میکس، به جرات اولین گوشی موبایلی بود که طراحی بدون حاشیه را شدیدا محبوب کرد و سبب شد شرکت‌های بیشتری به آن روی بیاورند. حال می‌بینیم مدل سال 2017 نیز به پیروی از همین سبک ساخته شده و حتی در مقایسه با مدل پیشین زیباتر نیز شده است. اکنون در جریان قیمت شیائومی می میکس 2 نیز قرار گرفته‌ایم.

در لیست مشخصات فنی شیائومی می میکس 2 نام تراشه اسنپدراگون 835 به چشم می‌خورد، به این معنی که با یکی دیگر از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی سال مواجه هستیم.

قیمت شیائومی می میکس 2

قیمت شیائومی می میکس 2 بسته به نسخه و کانفیگ آن متفاوت است

تنها گزینه رنگ نسخه استاندارد شیائومی می میکس 2 مشکی است، در حالی که نسخه ویژه آن (Special Edition) در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد. اگرچه به خاطر در جریان بودن رویداد این شرکت هنوز زمان عرضه محصول به بازار مشخص نیست، اما در جریان قیمت شیائومی می میکس 2 قرار گرفنه‌ایم. نسخه استاندارد این گوشی موبایل در سه کانفیگ مختلف عرضه می‌شود که تفاوت آن‌‌ها فقط در ظرفیت داخلی است. هر سه دارای 6 گیگابایت حافظه رم بوده و به ترتیب 64 گیگابایت (506 دلار)، 128 گیگابایت (552 دلار) و 256 گیگابایت (614 دلار) فضای ذخیره‌سازی داخلی دارند.

اما قیمت شیائومی می میکس 2 با اختلافی زیاد بیشتر است. این محصول دارای بدنه‌ای سرامیکی بوده و به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز شده است. قیمت آن حدود 720 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی که اس دی کارت ساپورت نکنه خوب نیست… درسته حافظه داخلی مورد قبولی دارن ولی شاید کسی بخواد فیلمی یا کلیپی، چیزی رو تو گوشیش نگه نداره. اونوقت به مشکل میخوره.

    • این گوشی واقعا فوق العاده و این مشکلی که شما گفتی با ی رابط otgبرطرف میشه حالا اگه دلت خواست اطلاعات خودتو میریزی روی فلش یا با رم ریدر میریزی رو sdکارد