حاشیه های آیفون X

حاشیه های آیفون X در هر سه رنگ‌بندی مشکی خواهد بود

کمپانی اپل روز آینده بالاخره از پرچمداران جدید خود در دهمین سالگرد معرفی آیفون‌ها رونمایی می‌کند. امروز خبری پیرامون حاشیه های آیفون X در فضای وب منتشر شد.

کمپانی اپل اولین آیفون‌های خود را با رنگ مشکی روانه بازار کرد و چندی بعد رنگ سفید به گزینه‌های کاربران اضافه شد. در طی سال‌های گذشته خلاقیت طراحان کوپرتینو بالا رفت و رنگ‌بندی متنوعی برای پرچمداران خود در نظر گرفتند. در حال حاضر محصولات کنونی این شرکت در 5 رنگ مختلف در بازار دیده می‌شوند و هر کاربری با هر سلیقه‌ای می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند. همچنین در مورد آیفون‌های سری جدید اپل گفته می‌شود نسخه گلد با ترکیب رنگ جدیدی از راه می‌رسد.

به نظر می‌رسد حاشیه های آیفون X اپل (Apple iPhone X) در همه نسخه‌ها مشکی خواهد بود و رنگ قاب پشتی دستگاه تاثیری در این مشخصه محصولات نخواهد داشت. برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که ساعاتی پیش نام محصولات جدید اپل تایید شدند و مشخص شد آیفون X در کنار دو گوشی آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) در رویداد روز آینده رونمایی می‌شوند.

طبق شایعات اخیر، آیفون‌های جدید اپل با صفحه نمایش بدون حاشیه (و یا حاشیه بسیار کم) طراحی و تولید می‌شوند. اگر حاشیه های آیفون X مطابق با رنگ بدنه پشتی آن باشند، طراحی منحصر به فرد بخش جلوی محصول بر هم می‌خورد. از همین رو آقای مینگ چی کو اعلام کرده است که تمامی مدل‌های مختلف آیفون X اپل با حاشیه صفحه مشکی از راه می‌رسند و رنگ بدنه پشتی تاثیری در این موضوع نخواهد داشت.

در مجموع به نظر ما این یک ایده بسیار هوشمندانه و عقلانی است. چرا که تغییر رنگ حاشیه‌های اندک صفحه نمایش در آیفون ایکس مطابق با رنگ بدنه پشتی موجب برهم زدن طراحی زیبا و خاص بخش جلویی دستگاه شود. با این حال این موارد هنوز از سوی اهالی کوپرتینو تایید نشده‌اند و باید تا فردا و برگزاری رویداد اپل منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*