گالری عکس شیائومی می میکس 2

گالری عکس شیائومی می میکس 2 ؛ نگاهی نزدیگ به بی حاشیه جدید چینی

سرانجام پرچمدار جدید چینی‌ها از راه رسید. در ادامه علاوه بر نگاهی نزدیک به گوشی جدید شیائومی، گالری عکس شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) را نیز تماشا خواهیم کرد.

کاربران، محصولات سری می میکس شیائومی را با نمایشگر بدون حاشیه آن می‌شناسند. در واقع نسل اول این تلفن هوشمند را به نوعی می‌توان آغازگر راهی جدید در طراحی و تولید تلفن های هوشمند بی حاشیه در نظر گرفت. هرچند، می میکس در تعداد و بازارهای بسیاری محدودی به فروش رسید.

گالری عکس شیائومی می میکس 2

حالا نسل دوم این گوشی به جای نمایشگری 6.4 اینچی، به صفحه نمایشی 5.99 اینچی با وضوح 1080×2160 تجهیز شده تا شاهد کاهش اندازه دستگاه باشیم. به گفته سازندگان، حاشیه بخش پایینی صفحه حالا 12 درصد کمتر از گذشته شده است.

با عبور از نمایشگر، به بدنه اصلی دستگاه می‌رسیم؛ جایی که سازندگان از فریمی با آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده‌اند تا حس محصولی لوکس به خوبی القا شود. علاوه بر این، شیشه جلویی دستگاه از هر چهار طرف به صورت منحنی طراحی شده است.

گالری عکس شیائومی می میکس 2

همانند سایر پرچمداران اندرویدی، گوشی شیائومی می میکس 2 نیز از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند تا مشکلی در پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. به واسطه 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X نیز احتمالا کندی سرعت در موبایل جدید شیائومی بی‌معنی خواهد بود. به علاوه، کاربران می‌توانند از میان نسخه‌های مختلف، یکی از ظرفیت‌های 64، 128 و 256 گیگابایت را انتخاب کنند. در نهایت، یک باتری بزرگ 3400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع QuickCharge کوالکام، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی شیائومی می میکس 2 نیز می‌توان به دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ‌تر نسبت به گذشته، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با امکان ضبط فول اچ دی، سنسور اثر انگشت پشتی و بلوتوث 5.0 اشاره کرد. متاسفانه این موبایل جدید فاقد جک 3.5 میلی‌متری بوده و کاربران برای گوش کردن به موسیقی دلخواه خود باید از پورت یو اس بی نوع C استفاده کنند.

گالری عکس شیائومی می میکس 2

در نهایت، MIUI 9 که بر پایه اندروید 7.0 نوقا طراحی شده است، سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهد. هرچند تفاوت‌ها در این بخش چندان بالا نبوده و ما تنها شاهد اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید در کنار بهینه‌سازی و افزایش سرعت هستیم. در نتیجه می‌توان گفت فعلا خبری از عرضه اندروید 8.0 اوریو برای این اسمارت فون نخواهد بود.

گالری عکس شیائومی می میکس 2

اگرچه نسخه استاندارد گوشی با 6 گیگابایت رم به فروش خواهد رسید، ولی شیائومی نسخه‌ای ویژه (Special Edition) را با 8 گیگابایت رم و بدنه‌ای تمام‌سرامیکی در نظر گرفته است که با قیمتی بالاتر، حس یک دستگاه لوکس و گران‌قیمت را به کاربران منتقل خواهد کرد. به علاوه، سازندگان از طلای 18 عیار برای حلقه دور دوربین و سنسور اثر انگشت نیز بهره برده‌اند که تلفن هوشمند شما را از سایر موبایل ها متمایز می‌کند. در پایان، از شما دعوت به تماشای گالری عکس شیائومی می میکس 2 می‌کنیم.

گالری عکس شیائومی می میکس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*