شیائومی می میکس 2 معرفی شد؛ اسنپدراگون 835 نهفته در نمایشگری 6 اینچ

شیائومی می میکس 2 معرفی شد؛ اسنپدراگون 835 نهفته در نمایشگری 6 اینچ

سرانجام شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) معرفی شد. در ادامه، با مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه پرچمدار جدید شیائومی با ما همراه باشید.

برخلاف نسل اول گوشی های سری می میکس شیائومی (شیائومی می میکس با نمایشگر 6.4 اینچی)، می میکس 2 به صفحه نمایشی 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (2160 در 1080 پیکسل) مجهز شده که علی‌رغم کوچکتر بودن نمایشگر، نسبت تصویر بیشتری را در مقایسه با نسل اول ارایه می‌دهد. حاشیه پایینی نمایشگر شیائومی می میکس 2 نسبت به مدل قبل از آن، 12 درصد کمتر شده و در همه جهات، شاهد خمیدگی صفحه نمایش هستیم.

با توجه به رده‌بالا بودن پرچمدار جدید شیائومی، این گوشی از جدیدترین نسخه چیپست کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835 قدرت گرفته است. در کنار این پردازنده قدرتمند، 6 یا 8 گیگابایت رم قرار داده شده که مدل 6 گیگابایتی آن دارای حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی‌ست. مدل 8 گیگابایتی شیائومی می میکس 2 نیز که با نام Special Edition معرفی شده، حافظه داخلی 128 گیگابایتی داشته و بدنه آن از جنس سرامیک است.

در قاب عقب گوشی جدید شیائومی، دوربینی تک‌لنز مشاهذه می‌شود. این دوربین به لنز 12 مگاپیکسلی IMX386 سونی مجهز بوده که پیش از این در شیائومی می 6 دیده بودیم. از مهمترین ویژگی های دوربین شیائومی می میکس 2 می‌توان به قابلیت تثبیت خودکار تصویر در 4 محور اشاره کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی داشته که حداقل بر روی کاغذ، کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

شیائومی می میکس 2 دارای باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی با بهره‌گیری از تکنولوژی Quick Charge 3.0 بوده که باز هم در مقایسه با نسل پیش از آن، 1000 میلی‌آمپر کاهش یافته است. رابط کاربری پرچمدار جدید شیائومی، MIUI 9 بر پایه اندروید 7 نوقاست.

نسخه معمولی شیائومی می میکس 2 در رنگ مشکی عرضه می‌شود در حالی که مدل ویژه آن با رم 8 گیگابایتی در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می میکس 2 با قیمتی معادل 420 یورو به فروش خواهد رسید که این رقم برای مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 460 یورو و 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای داخلی، 510 یورو اعلام شده است. نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2 نیز 700 یورو برچسب قیمت خواهد خورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. بالاخره اومد -از همه نظر فوق العاده اس اما کاشکی دوربینش دوگانه بود -الان سامسونگ نوت 8 فعلا تو دوربین حرف اول رو میزنه منتظر پوز زنی هواوی با دوربین دوگانه لایکا در میت 10 هستیم :)))

  2. سلام و خسته نباشید. عرضه جهانی میشه آیا؟

    • درود. عرضه سری میکس محدود به برخی بازارهای خاصه. عرضه جهانی (اونطوری که گوشی های سامسونگ یا سونی عرضه میشن) نداره

      • ممنونم آقای حسینی اما امیدوارم با توجه به خبراهایی که قبلا کار کرده بودین,شیائومی خودش گفته بود که تولید شیائومی می میکس 2 رو میخواد تو چند تا کشور انجام بده مثل شیائومی می میکس محدود به خود چین نیست و امیدوارم بزودی در ایران هم با قیمت معقولی در دسترس باشه

  3. یکی از شعارهای این شرکت در اوایل کارش قیمت پایین همراه با کیفیت خوب بود
    ولی کلا فراموش کردن قیمت هاشون دیگه فرقی نداره با اپل و سامسونگ

  4. موندم.نوت هشت بگیرم.وی سی.یا می مکس2…خیلی گوشیهای خوب وقدری هستن…