انفجار مرموز راکت فضایی اسپیس ایکس

ماجرای انفجار مرموز راکت فضایی اسپیس ایکس و شی ناشناس پرنده در تصاویر ثبت شده

آیا یوفوها علت انفجار راکت‌های فضایی هستند؟ در اینجا ماجرای انفجار مرموز راکت فضایی اسپیس ایکس و ثبت یک شی ناشناس پرنده در نزدیکی آن را بررسی خواهیم کرد.

آرامش خود را حفظ کنید؛ زیرا بیگانگان با ارسال سفینه های خود سعی ندارند راکت‌های گران‌قیمت ما را نابود کنند!

گاهی اوقات زندگی واقعی ما به اندازه کافی هیجان‌انگیز نیست و از این جهت کاربران اینترنتی به شایعه‌پردازی درباره موجودات فضایی می‌پردازند. در میان پرونده‌ها و گزارشات بسیاری که در مورد بیگانگان منتشر می‌شود، تعداد انگشت‌شماری از آنان را نمی‌توان به هیچ شکلی توضیح داد. اما صرف نظر از موارد مذکور، برخی گزارشات نیز هستند که از واقعی بودن آنان اطلاعات چندانی در دست نیست. اخیرا برخی از علاقه‌مندان به یوفوها ادعا می‌کنند که راکت فالکون 9 (Falcon 9) شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) توسط بشقاب پرنده های بیگانگان منفجر شده است!

نکته عجیب در مورد ماجرای انفجار مرموز راکت فضایی اسپیس ایکس این است که ویدیوی مربوط به این واقعه، توسط رسانه رسمی US Launch Report منتشر شده و تاکنون بیش از 5 میلیون مرتبه از سوی کاربران مورد بازدید قرار داشته است. در بخش نظرات این فایل ویدیویی، کاربران به بحث و گمانه‌زنی در مورد وجود یک شی ناشناس پرنده در لحظه انفجار پرداخته‌اند. همین لحظه بسیار کوتاه و سریع در این فایل‌ ویدیویی موجب به راه افتادن سر و صدای بسیاری در اینترنت شد.

یوفوها اشیای بسیار عجیبی هستند که در چند سال اخیر، نمونه‌های مختلفی از آنان را در آسمان نقاط مختلف جهان دیده‌ایم. ویدیوهای مربوط به چنین وقایعی هر روزه در شبکه‌های اجتماعی مختلف دست به دست می‌شوند. اما آیا ماجرای انفجار مرموز راکت فضایی اسپیس ایکس را نیز باید به بیگانگان مرتبط کنیم؟ در این فایل ویدیویی مشاهده می‌شود که درست لحظاتی پیش از وقوع انفجار، یک شی ناشناس پرنده تیره رنگ از فصاله‌ای نزدیک شروع به پرواز کرده و سریعا ناپدید می‌شود؛ این درست همان لحظه‌ای است که انفجار در راکت فالکون 9 رخ می‌دهد!

برخی از منابع خبری که این ماجرا را تحت پوشش قرار دادند مدعی شدند که این بشقاب پرنده که در یک لحظه بسیار کوتاه ظاهر و سپس ناپدید می‌شود، یکی از پهبادهای تحت اختیار موجودات فضایی بوده و ماموریت نابودی این راکت را بر عهده داشته است. البته باید به خاطر داشته باشیم که این شی تیره رنگ ممکن است یک پرنده و یا حتی یک هواپیمای در حال پرواز در فاصله‌ای بسیار دور باشد.

در نهایت بازبینی‌های صورت گرفته بر روی این فایل ویدیویی نشان داد که قبل و بعد از انفجار تعداد 50 شی در حال پرنده قابل مشاهده بوده است. گفته می‌شود که بیشتر آنان در واقع پرندگانی در فواصل دور و برخی دیگر حشراتی نزدیک هستند که در فاصله نزدیک به دوربین پرواز می‌کنند. آیا چنین ادعایی قانع‌کننده است؟ سوالی که مطرح می‌شود این است که کدام پرنده می‌تواند با این سرعت سرسام‌آوری پرواز کند؟! نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اگه پرنده بود چرا موج انفجار نگرفتش؟
    پرنده که این همه سرعت نداره که

  2. من دقیقا نمیدونم که این انفجار کار یوفوها بوده یا نقص فنی در پرتابگر اسپیس ایکس امااین ماهواره بر قرار بود ماهواره فیس بوک را در سال 2017مدار زمین قرار دهد که اینترنت مجانی را به کشورهای افریقای مرکزی قرار دهد که موتاسفانه منفجر شد وتیر خلاص بر روی پروژه اینترنت رایگان ماهواره ای شده…ماهر روز شاهد پرتاب ماهواره بر به فضا هستیم اما کسی تا به حال برای خدمت به بشریت ومبارزه با بیماریها مسری در نقاط دور افتاده پا پیش بگذارد واین پروژه را زنده کند.باتشکر

  3. از زمانی که امریکا همکاریهای فضایی با روسیه را قطع کرد و تحریم کرد از این دسته مشکلات براش پیش آمده. من میگم داستان سفره به کره ماه هم درغی بود که امریکاییها در زمان جنگ سرد گفتن تا جلو روسیه کم نیارن. بیگانه های فضایی هم شده یک ابزاره گاهی وقتا در زمینه فرهنگی و ترویج فرهنگ امریکایی و ایجاد ترس از اون استفاده میکنن .گاهی وقتاهم مثل الان سر ملت خودشونو کلاه میگذارن و میگن ترکیدن راکت کار موجودات فضایی بوده

  4. بابا ول کنین این داستان مسخره یوفوها ، این بوفوها زاییده فکر منگول این امریکایی های خالی بند هست . یوفو چی کشک چی بادکنکی تو هوا میترکه میگن کار یوفو هست خخخ

  5. اگر دقت کنید و فیلم کند کنید میبینید که انفجار از بیرون صورت میگیره نه از داخل. هرچقد هم اون شیع بی ربط به این انفجار باشه اما انفجار خود ساخته نیست و عمدی بوده.

  6. اگر دقت کنید و فیلم کند کنید میبینید که انفجار از بیرون صورت میگیره نه از داخل. هرچقد هم اون شیع بی ربط به این انفجار باشه اما انفجار خود ساخته نیست و عمدی بوده.

  7. پرنده هست. سرعتش هم اونقدر زیاد نیست. چون با اون اندازه مشخصه که نزدیک دوربین هست.
    تصادفا زمان رد شدن پرنده انفجار هم صورت گفته. خودشون گفتن 50 شی دیگه هم همون زمان در حال رد شدن بودن.
    اتفاقا من هم دقیقا تو همون زمان کاملا اتفاقی در ماشینم رو بستم. شاید این هم تاثیر داشت.
    خدا میدونه که عمدی نبود.
    حالا قیمت این فالکون چند هست؟!

  8. باز هم خالی بندی های امریکاییها گل کرد….بابا کدوم بیگانه
    چرا از اینا تو ایران پیدا نمیشه چرا تو روسیه نیمیان
    چرا هى راه به راه تو امریکا میان

  9. آخه پرنده نیست که این داره 120 تا میره

  10. اگه پرندست پس چرا همون موقع که داره رد میشه انفجار رخ میده… !