از اسمارت فون هاي 2013 چه انتظاراتي داريد؟

سال ۲۰۱۲ رو به پایان است، سالی پر از جنجال و خبر و دادگاه، ولی تکنولوژی و پیشرفت بدون کوچکترین وقفه ای با سرعتی باورنکردنی در حرکت است. اکثر منابع آمار، اعداد و ارقام هایی را از سال ۲۰۱۲ منتشر نموده اند و هر یک با توجه به معیارهایی، برترین های سال ۲۰۱۲ را معرفی نموده اند. بگذارید امروز در مورد آینده صحبت کنیم.

شاید فقط چند سال قبل حتی فکر این را هم نمی کردیم که یک تلفن همراه بتواند کاری بجز برقراری تماس انجام دهد. روزی بود که حتی نمی دانستیم یا نمی توانستیم از گزینه پیام کوتاه در تلفن همراهمان استفاده کنیم. خوشحالیم که امروز بعضی از رویاهایمان را در اختیار داریم و همه و همه بخاطر رشد و پیشرفت تکنولوژی می باشد.

اگر خوب به موضوع نگاه کنیم می بینیم که همان بحث ها و جدل ها و یا حتی دادگاه هایی که ما و شما را عصبی می نمود هم در این پیشرفت نقش داشته اند. شکست برند محبوبمان و یا شرکت رقیب چقدر به این موفقیت ها کمک کرده است. شاید باورش سخت باشد ولی تلفن همراه ما و یا بهتر است دیگر بگوییم اسمارت فون امروزی بیشتر از رویاهای ما در چند سال گذشته است.

پی سی وار می خواهد از رویای شما برای سال ۲۰۱۳ مطلع شود. شما به عنوان یک کاربر دوست دارید اسمارت فونی که در سال ۲۰۱۳ خریداری می کنید از چه تکنولوژی هایی بهره ببرد و چه امکاناتی را در اختیار شما قرار دهد؟ فکر می کنید با چه تکنولوژی های جدیدی روبرو خواهیم شد؟ اگر شما بتوانید از شرکت محبوب خود درخواست یک اسمارت فون سفارشی را داشته باشید، آن اسمارت فون چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

خب، چرا به ویژگی های منحصر به فرد سوپر فون رویاهای خود فکر نمی کنید. فکر می کنید در ابتدای سال ۲۰۱۴ رویاهای شما محقق شده و تکنولوژی هایی که امروز به آنها فکر می کنید عملی شده اند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*