پروژکتور 4K سونی

جدیدترین پروژکتور 4K سونی با قیمتی مناسب معرفی شد

پروژکتور 4K سونی با نام VPL-VW285ES معرفی شد. این پروژکتور سونی در مقایسه با سایر رقبای خود مشخصات و ویژگی های خوبی داشته و به قیمت مناسبی به فروش می‌رود.

خرید یک پروژکتور 4K به جای نمایشگرهای دارای این رزولوشن ترفندی است که رفته رفته کاربران بیشتری به آن روی می‌آورند. تکنولوژی SXRD سونی تاکنون سبب شده محصولات ارزشمندی در این زمینه عرضه شوند، اما مشکل تمامی آن‌ها داشتن قیمت‌هایی فوق‌العاده بالاست. خوشبختانه این روال با عرضه پروژکتور VPL-VW285ES در نمایشگاه CEDIA 2017 تغییر کرد.

محصول جدید سونی یک پروژکتور اچ دی آر و 4K بوده و قیمت آن 5 هزار دلار است که اختلاف قابل توجهی با سایر محصولات این دسته‌بندی دارد. اگرچه این قیمت همچنان در مقایسه با محصولاتی مثل Optoma UHD60 که تنها 2 هزار دلار قیمت دارد ارزان‌تر است، اما پروژکتور سال گذشته سونی همچنان با قیمت 15 هزار دلار به فروش می‌رسد که مبلغ بسیار کمرشکنی است!

پروژکتور 4K سونی

چند پروژکتور 4K سونی دیگر

پروژکتور 4K سونی VPL-VW385ES یک انتخاب پیش روی دیگر است که با اختلاف قیمت 3 هزار دلاری در مقایسه با محصول جدید، قابلیت‌های بیشتری را به کاربر ارائه می‌کند. این محصول 8 هزار دلار قیمت داشته و از یک عنبیه پشرفته به منظور افزایش کنتراست و جزییات در مناطق سیاه استفاده می‌کند.

البته برای کاربرانی که به هیچ عنوان به فاکتور قیمت اهمیت نمی‌دهند، یک گزینه خرید دیگر نیز وجود دارد. پروژکتور 4K سونی VPL-VW885ES دارای یک منبع نور لیزری بوده و 25 هزار دلار قیمت دارد! سونی در همکاری با Kaleidescape، به همراه خرید محصولات جدید 10 فیلم رایگان در فروشگاه این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مشاهده آن‌ها باید از پخش‌کننده Strato 4K خود استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*