Asus با دو تبلت ارزان قيمت به CES 2013 مي آيد

two 7″ Jelly Bean tablets by Asus leak, announcement might come at CES

بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده است، کمپانی ایسوس در حال کار بر روی ۲ تبلت اندرویدی ارزان قیمت با اسم کد های ME371MG  و  ME172V میباشد. اطلاعات این دو تبلت توسط وب سایتی ایتالیایی منتشر شده است و ادعا میکند این ۲ تبلت ۷ اینچی با اندروید ۴.۱ در جریان نمایشگاه CES رونمایی خواهد شد.

مدل ارزان تر این ۲ تبلت، ME172V میباشد که همراه با صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل میباشد و با استفاده از تکنولوژی TN به جای IPS ساخته شده است. ( احتمالا به همین دلیل زاویه دید مناسبی نداشته باشد. )

این تبلت احتمالا با چیپست WM8950 عرضه خواهد شد که دارای یک هسته Cortex-A9 با جی پی یو Mali-400 میباشد. از دیگر مشخصات این تبلت میتوان به یک گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دوربینی ۱.۳ مگاپیکسل اشاره کرد.

مدل ME172V در ۲ مدل رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۱۲۹- ۱۴۹ یورو در اروپا و ۱۲۹- ۱۴۹ دلار در امریکا عرضه خواهد شد.

تبلت دوم یا ME371MG دارای صفحه نمایشی بهتر میباشد و از نوع ۷ اینچی  IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و مشابه نکسوس ۷ میباشد. پردازنده این تبلت از نوع اتم شرکت اینتل میباشد. چیپست این تبلت از نوع Z2420 و تک هسته ای میباشد با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز.

دیگر مشخصات این تبلت را حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، ۱ گیگابایت رم، اتصال از طریق ۳G، وای فای، GPS میباشد. بر اساس تصویر گرفته شده با این تبلت که بر روی وب سایت Picasa قرار گرفته شده است این احتمال داده میشود که دوربین آن ۳ مگاپیکسل باشد.

قیمت این تبلت نیز در حدود ۱۹۹ تا ۲۵۰ یورو در اروپا و ۱۹۹ تا ۲۵۰ دلار در امریکا پیش بینی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*