تماس های ویدیویی واتس اپ

تماس های ویدیویی واتس اپ از این پس از قابلیت تصویردرتصویر پشتیبانی می‌کنند

به لطف یک به‌ روز رسانی جدید، تماس های ویدیویی واتس اپ (WhatsApp) از این پس قرار است از قابلیت جذاب تصویر در تصویر پشتیبانی کنند.

روز گذشته کمپانی واتس اپ ویژگی‌های جدیدی را به نسخه نصبی اپلیکیشن پیام‌رسانش اضافه کرد که قبلا در نسخه بتا شاهد آن‌ها بودیم. در آپدیت جدید، تماس های ویدیویی واتس اپ از قابلیت تصویر در تصویر (Picture in Picture) پشتیبانی می‌کنند و کاربران از این پس استاتوس‌های خود را فقط به صورت متنی می‌توانند ذخیره کنند.

قابلیت تصویر در تصویر -که از این به بعد در تماس های ویدیویی واتس اپ در دسترس است- یکی از ویژگی‌های جذاب اندروید 8 اوریو به حساب می‌آید که به شما امکان می‌دهد در اپلیکیشنی خاص ویدیویی اجرا کرده و پس از مینی‌مایز کردن آن اپلیکیشن، در گوشه کوچکی از تصویر شاهد ادامه یافتن ویدیو باشید. واتس اپ این قابلیت را در پیام‌رسانش بهبود بخشیده و هم اکنون شما می‌توانید ضمن برقراری یک تماس ویدیویی، وارد اپلیکیشنی دیگر شده و در حالی که کارهای خود را در آن اپلیکیشن انجام می‌دهید، به برقراری تماس ویدیویی هم بپردازید.

قابلیت تصویر در تصویر برای تماس های ویدیویی واتس اپ تنها در نسخه اندروید این اپلیکیشن در دسترس است؛ نکته مهم‌تر این است که فقط دستگاه‌های آپدیت شده به اندروید اوریو توانایی انجام این کار را دارند. جدید ترین نسخه از اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ را می‌توانید از طریق این لینک در گوگل پلی استور دانلود کنید.

واتس جزو اپلیکیشن‌های پیام‌ رسان پرمخاطب است و طبق ادعای سازنده‌اش، روزانه یک میلیارد کاربر فعال دارد؛ با این حال در کشور ایران محبوبیت این پلیکیشن به پای تلگرام (Telegram) نمی‌رسد. اگر می‌خواهید به تفاوت‌های میان این دو پیام رسان پی ببرید، مقاله گجت نیوز در این مورد را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*