آپدیت اندروید 8 اوریو برای خانواده گلکسی اس 8

سامسونگ کار بر روی آپدیت اندروید 8 اوریو برای خانواده گلکسی اس 8 را آغاز کرده است

به نقل از SamMobile، سامسونگ کار بر روی آپدیت اندروید 8 اوریو برای خانواده گلکسی اس 8 را آغاز کرده است و تا پیش از پایان سال 2017 عرضه خواهد کرد.

بی‌تردید سامسونگ در حال برنامه ریزی عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی‌های میان رده تا بالارده خود است، اما این شرکت هنوز هیچ جزئیات اصلی از آن را به اشتراک نگذاشته است. به هر ترتیب، خوشبختانه اگر شما صاحب یک گوشی گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس هستید به نظر می‌رسد که مدت زمان زیادی را تا چشیدن طعم اوریو همراه با گوشی اندرویدی خود پیش رویتان نخواهید داشت.

طبق گفته‌ی وب‌سایت SamMobile، سامسونگ اخیرا کار بر روی نسخه ویژه‌ای از اندروید 8 اوریو برای دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را آغاز کرده است. بنا به گزارش رسمی، نسخه‌ی فریمور اوریو می‌تواند بر روی گوشی اس 8 سامسونگ G950FXXU1BQI1 و بر روی گوشی اس 8 پلاس سامسونگ نیز G955FXXU1BQI1 باشد. البته در حال حاضر هیچ صحبتی مبتی بر زمان انتشار این به‌روزرسانی‌ها نیست، اما اگر سامسونگ بتواند عرضه آن‌ها طی ماه‌های پیش رو را مدیریت کند بی‌تردید جالب خواهد بود.

عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای خانواده گلکسی اس 8 تا پایان امسال

دیگر شرکت‌های سازنده نظیر اچ تی سی و هواوی نیز متعهد شده‌اند که تا پیش از پایان سال 2017 میلادی، آپدیت اندروید 8 توریو را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند خود قرار خواهند داد. گلکسی S8 و +S8 نیز نخستین محصولات شرکت سامسونگ خواهند بود که به این نسخه به‌روز خواهند شد؛ اگرچه نوت 8 نیز احتمالا به جمع این دو گوشی خواهد پیوست. ما بی‌صبرانه منتظر خواهیم نشست تا به محض اطلاع از زمان عرضه این به‌روزرسانی بزرگ، آن را در اختیار کاربران محترم قرار دهیم. اگر می‌خواهید بیشتر با آپدیت اندروید 8 اوریو آشنا شوید، پیشنهاد ما به شما مطالعه مطلب زیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد غول دنیای تکنولوژی