نوآوری‌های هواوی در ساخت گوشی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus)

نوآوری‌های هواوی در ساخت گوشی نوا 2 پلاس

گوشی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) جدیدترین میان رده‌ی ساخت کمپانی هواوی است و این برند چینی در طراحی و تولید این محصول، نوآوری‌هایی را به کار برده‌ که مفهوم گوشی میان رده را تغییر می‌دهد.

از رابط کاربری شروع می‌کنیم. ورژن ۵.۱ رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI در تلفیق با اندروید ۷ نوقا، محیط نرم افزاری این گوشی را تشکیل میدهند. قابلیت Eye Comfort به کاربران اجازه می‌دهد که حتی در ساعات پایانی شب و در محیط‌های تاریک، بدون این‌که هیچ فشاری به چشمان آنها وارد شود، از گوشی نوا 2 پلاس استفاده کنند؛ این کار از طریق کاهش ۵۰ درصدی نور آبی نمایشگر انجام می‌گیرد و شما می‌توانید میزان گرمی نور صفحه را از طریق دایره‌ی رنگ‌ها به طور دقیق کنترل نمایید.

اسکرین شات هوشمند یکی دیگر از ویژگی‌های EMUI 5.1 است که هنگام فعال بودن آن، کاربر می‌تواند با خم کردن انگشت به سمت داخل دست و دو بار ضربه زدن بر روی نمایشگر، اسکرین شات بگیرد. دو بار ضربه زدن با شدت بیشتر، فیلمبرداری از صفحه را آغاز می‌کند و ضربه زدن و کشیدن شکل دلخواهی بر روی نمایشگر نیز امکان ثبت اسکرین شات از یک قسمت خاص را امکان‌پذیر می‌کند؛ همچنین کاربر می‌تواند بر روی صفحه ضربه بزند و شکل S را بکشد تا یک اسکرین شات به همراه اسکرول خودکار از تمام صفحه گرفته شود (مخصوص صفحاتی که دارای طول زیادی هستند).

در گوشی نوا 2 پلاس به یک برنامه محدود نشوید!

به لطف بهره‌گیری از قابلیت‌های نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید، حالا شما می‌توانید بر روی محصول جدید هواوی از اجرای دو نرم افزار به طور همزمان بر روی صفحه لذت ببرید. برای این کار کافی است چند ثانیه دستتان را بر روی دکمه‌ی مربعی روی صفحه نگه دارید، تا نمایشگر به دو قسمت مساوی تقسیم شود و دو اپلیکیشن برایتان به نمایش درآیند؛ امکان دسترسی به این قسمت از طریق ضربه با مفصل انگشت و کشیدن یک خط افقی نیز وجود دارد.

در بخش نوآوری‌های دوربین و امکانات تصویربرداری نیز گوشی نوا 2 پلاس حر‌ف‌های زیادی برای گفتن دارد. دو سنسور ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی این اسمارت فون به کاربر امکان می‌دهند که از زوم اپتیکال دو برابری بهره‌مند شود؛ در این حالت لنز تله فوتو با تغییر فاصله‌ی کانونی تصویر، بدون اینکه شاهد افت کیفیت باشید، به سوژه نزدیک‌تر می‌شود و امکان ثبت عکس‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

امکان تغییر فوکوس بعد از عکاسی نیز یکی از نوآوری‌های دیگر هواوی در این میان رده‌ی قدرتمند است. اگر حالت عکاسی پرتره هنگام کار با دوربین اصلی فعال باشد و شما عکسی بگیرید، بعد از ثبت عکس و با مراجعه به نرم افزار دوربین می‌توانید فوکوس را بر روی هر قسمتی از عکس قرار دهید تا پس زمینه‌ی آن قسمت حالتی محو به خود بگیرد.

نوآوری‌های هواوی در ساخت گوشی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus)

علاوه بر اینها، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی قدرتمند مدل پلاس هواوی نوا 2 که برترین مشخصه‌ی این مدل نسبت به تمام رقبا محسوب می‌شود، از هوش مصنوعی بالایی برخوردار است که از طریق الگوریتم‌های پیچیده، ابعاد و زوایای صورت کاربر را به شکل سه بعدی تشخیص می‌دهد و از نتایج آن برای بهبود طبیعی بودن تصاویر پرتره و البته تنظیم بهترین شرایط برای ثبت تصویر بهره می‌گیرد؛ جالب است بدانید که علیرغم وجود فلش برای دوربین سلفی، شدت روشنایی نمایشگر دیوایس به طور خودکار هنگام سلفی گرفتن در محیط‌های تاریک بالا می‌رود و با تنظیم گرمی و شدت نور در بهترین حالت ممکن از میان ۱۰ سطح متفاوت، سلفی‌های جذابی حتی در نور شب ذخیره می‌شود.

سنسور اثر انگشت نوا 2 پلاس قابلیت‌های ویژه‌ای دارد

در گوشی نوا 2 پلاس اسکنر اثر انگشت علاوه بر وظیفه‌ی تشخیص خطوط سر انگشتان کاربر و باز کردن قفل دیوایس، از قابلیت‌های ویژه‌ی دیگری نیز برخوردار است. کاربر می‌تواند برای گرفتن عکس، شروع فیلمبرداری، باز کردن منوی اعلانات (نوتیفیکیشن سنتر)، پاسخ دادن به تماس دریافتی، قطع کردن زنگ هشدار و حتی مرور تصاویر داخل گالری، از سطح سنسور اثر انگشت استفاده کند؛ در ضمن نیازی نیست که این انگشت قبلا به دیوایس به عنوان انگشت صاحب موبایل شناسانده شده باشد.

هواوی نوا 2 پلاس و صدایی که هوشمند می‌شود!

نوآوری‌های هواوی در ساخت گوشی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus)

کمپانی سازنده تاکید کرده است که مخاطبان اصلی هواوی نوا 2 پلاس جوانانی هستند که به دنبال یک اسمارت فون اندرویدی قدرتمند با مشخصاتی نزدیک به پرچمداران بازار هستند. یکی از بخش‌هایی که این محصول از امکانات جالب توجهی در آن برخوردار است، پخش موسیقی و قابلیت‌های صوتی است. در همکاری با برنده‌ی جایزه‌ی گرمی، رینر میلارد (Rainer Maillard)، مهندسان هواوی، سخت افزار و نرم افزار این گوشی را به سطحی از هماهنگی رسانده‌اند که عملکرد ویژه‌ای در پخش موسیقی داشته باشد.

چیپ های فای مدل AK4376a در گوشی نوا 2 پلاس به کار گرفته شده است که شفافیت صدای پخش شده را بالا می‌برد و اعوجاج صدا را حذف می‌کند. اما قطعا قابلیت اصلی مدل پلاس نوا 2، الگوریتم صوتی انحصاری HUAWEI Histen است که از ۱۰ الگوریتم ویژه برای اثربخشی‌های متفاوت بهره می‌برد که یکی از آنها، پردازش صدا در فضای سه بعدی است. با استفاده از این قابلیت، کاربر می‌تواند هنگام اتصال هدفون، نوع طراحی آن را مشخص کند و با تعیین فاصله‌ی صدا از گوش، از فناوری پردازش صدای سه بعدی استریو لذت ببرد و حالتی مشابه حضور در کنسرت‌های موسیقی را تجربه کند.

قطعا اگر گوش دادن به موسیقی از جمله برنامه‌های روزانه‌ی شما باشد، امکان پخش صدای سه بعدی می‌تواند تفاوت قابل توجهی در تجربه‌ی همیشگی شما ایجاد کند و امکان لذت بردن از موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را به شیوه‌ای جذاب‌تر فراهم می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*