تست مقاومت اسنشال فون

تست مقاومت اسنشال فون ؛ شکنجه گوشی تیتانیومی خالق اندروید (ویدیو)

در این مقاله می‌توانید ویدیویی از تست مقاومت اسنشال فون (Essential Phone)، گوشی باکیفیت تیتانیومی ساخت خالق اندروید را مشاهده کنید. این گوشی چگونه می‌تواند در برابر تیغ برنده و خمیدگی با دست دوام بیاورد؟ پیشنهاد می‌کنیم خودتان در ادامه ببینید.

اسنشال فون نام نخستین گوشی هوشمند ساخت شرکت تحت امر اندی رابین، خالق پلتفرم اندروید است که چندی پیش معرفی شد و سر و صدای زیادی را نیز به پا کرد. اسنشال فون برخلاف متریال گوشی های پرچمدار کنونی که همگی از فریم آلومینیومی برخوردارند، با جنس تیتانیوم ساخته شده است. همچنین به جای استفاده از شیشه در پنل پشتی پرچمداران جدید نیز آن حاوی یک گزینه‌ی سرامیکی است. اما آیا این متریال جدید باعث شده‌اند استحکام گوشی بالا برود؟ کانال یوتیوبی JerryRigEverything به تست مقاومت اسنشال فون شامل خش پذیری، شکستگی و خمیدگی پرداخته است. نتایج همگی خوب بوده است.

با وجود طراحی بی‌نظیر کم حاشیه، نمایشگر اسنشال فون یکی از اجزای استاندارد و مناسب این گوشی است. این نمایشگر جامه‌ی گوریلا گلس 5 به تن کرده که می‌تواند نظیر سایر پرچمداران جدید بازار، سطح مقاومتی مشابه را ارائه کند. قاب پشتی نیز همانطور که گفته شده سرامیکی است که به لطف ویدیوی منتشر شده از تست مقاومت اسنشال فون می‌توان آن را در خراش ناپذیری عالی دانست. با این حال، بدنه‌ی گوشی بسیار لغزنده است و مستعد جای ماندن اثر انگشت کاربران خواهد بود.

قاب اصلی گوشی نیز همانطور که گفته شد برخلاف اغلب پرچمداران بازار، از جنس تیتانیوم است. یک گوشی آلومینیومی مدت زمان زیادی به طول نمی‌انجامد تا توسط شما خم شود، اما اسنشال فون از استحکام به مراتب بالاتری برخوردار است. تیتانیوم همچنین کمتر از آلومینیوم خش را می‌پذیرد و با اسنشال فون خیال شما بابت خش‌های بی‌مورد سطحی که معمولا بر روی گوشی‌ها می‌افتد راحت خواهد بود. نکته جالب اینجاست که طراحان شرکت اندی رابین، به خوبی موفق شده‌اند تاییدیه IP68 را نیز همراه با این بدنه‌ی مستحکم غیرآلومینیومی دریافت کنند.

در ادامه شما را به مشاهده‌ی ویدیو تست مقاومت اسنشال فون منتشر شده در کانال یوتیوبی JerryRigEverything دعوت می‌کنیم.

ویدیو تست مقاومت اسنشال فون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحیش خیلی بد بود اگه بهترین مشخصات فنی رو داشته باشه به خاطر زشت بودنش نمی خرن
    خیلی از برندهای ناشناخته چینی که اسمشون رو تا حالا کسی نشنیده طراحیشون خیلی بهتر از اینه

  2. ضخامتی که این گوشی داره باید هیچ کار نشه…بقیش هم که با گوشیهای دیگه فرق نداشت