حذف اپلیکیشن های ایرانی از گوگل پلی استور باز هم آغاز شد؛ سه برنامه محبوب حذف شدند

حذف اسنپ ، تپسی و اسنپ‌ فود از فروشگاه گوگل در رسانه‌ها خبرساز شد. حذف اپلیکیشن های ایرانی از گوگل پلی استور مدتی است مجددا آغاز شده است.

رفتار شرکت‌های آمریکایی در برابر ایرانی‌ها همچنان یک جانبه است. به نظر می‌رسد آن‌ها تصمیم ندارند در مقابل افکار ترامپ ایستادگی کنند و یا حداقل توان این کار را ندارند، چرا که تحریم‌های آن‌ها علیه ایران مجددا آغاز شده است. بعد از حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور به دلیل تحریم‌های آمریکا، اکنون نوبت به گوگل رسیده است. حذف اپلیکیشن های ایرانی از گوگل پلی استور نشان می‌دهد خبر پیشین پیرامون رفتار خوب این شرکت در برابر ایران و ایرانی‌ها، سو تفاهمی بیشتر نبوده است!

چند روز قبل اعلام کردیم ایران به لیست کشورهای تحت پشتیبانی گوگل پلی استور افزوده شده است، به این معنی که دیگر کاربران با پیغام «این برنامه در کشور شما در دسترس نیست» برخورد نخواهند کرد. اما حذف برنامه های ایرانی اسنپ، تپسی و اسنپ‌ فود نشان می‌دهد اتفاق پیشین، معنی متفاوتی از برداشت ما نسبت به آن داشته است.

حذف اپلیکیشن های ایرانی از گوگل پلی

حذف اپلیکیشن های ایرانی از گوگل پلی استور نشان‌دهنده رفتار یک طرفه در مقابل کشور ما است.

اسنپ و تپسی جزو محبوب‌ترین نرم افزارهای موبایل نزد کاربران ایرانی هستند. به خاطر عمومیت نیاز به جابه‌جایی سریع، تقریبا همه کاربران آن‌ها را نصب می‌کنند که نشان از محبوبیت و اهمیت آن‌ها دارد. پس گوگل با حذف پربازدیدترین اپلیکیشن‌های ایرانی نشان داد در تصمیم خود مصمم است! به عنوان نمونه با ورود به صفحه دانلود برنامه تپسی از گوگل پلی استور، که تا چند روز پیش بدون مشکل قابل دسترس بود، با ارور زیر مواجه شدیم. دو اپلیکیشن اسنپ و اسنپ فود نیز چنین وضعیتی دارند.

حذف اپلیکیشن های ایرانی از گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انشاالله هر چی زودتر آمریکا خراب بشه که اپل آشغال هم جمع بشه

    • واقعا مریضه اندرویدی آ
      همه جا در حال پاچه خواری از سامسونگ
      اینجا هم ک گوگل اندروید اپ حذف کرده تو همچچنان داری به اپل فحش و ناسزا میگی!!!
      هوالشافی 😐