بررسی ویدیویی رابط کاربری هواوی نوا 2 پلاس - Huawei Nova2Plus UI and UX Review

بررسی ویدیویی رابط کاربری هواوی نوا 2 پلاس و عملکرد آن در اجرای بازی‌های سنگین

رابط کاربری هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova2Plus) یکی از ویژگی‌های اصلی این اسمارت فون جدید است که باعث تمایز آن از رقبا می‌شود. در بررسی ویدیویی گجت نیوز، با قابلیت‌ها و امکانات این رابط کاربری اختصاصی آشنا می‌شوید.

یکی از مهمترین مشکلات همیشگی اغلب گوشی های هوشمند اندرویدی این بوده است که در مقایسه با آی او اس، آنها از رابط کاربری شلوغی برخوردار بوده‌اند و بعد از گذشت مدتی، سرعت اجرای بخش‌های مختلف این رابط‌ کاربری پایین می‌آمده‌ است. اما با معرفی نسخه‌های جدید اندروید، این مشکل برطرف شده و رابط‌های کاربری مبتنی بر اندروید از نظر طراحی به قدری پیشرفت کرده‌اند که حتی حالا در بسیاری از قسمت‌ها، از زیبایی و مدرنی بیشتری نسبت به پلتفرم موبایل اپل برخوردار هستند.

کمپانی هواوی مدت‌هاست که رابط کاربری اختصاصی EMUI را معرفی کرده و بعد از چندین نسخه‌، حالا ورژن 5.1 EMUI در قالب رابط کاربری هواوی نوا 2 پلاس ، به بلوغ طراحی و اجرا رسیده است. تقریبا هیچ مورد زائدی در محیط نرم افزاری این گوشی دیده نمی‌شود و قابلیت‌های جذابی نظیر اپ دراور، حالت مخصوص کار در شب (Eye Comfort)، کلید‌های مجازی قابل سفارشی‌سازی، امکان باز کردن مرکز اعلانات از طریق سنسور اثر انگشت و امکان ضبط ویدیو و ثبت اسکرین شات با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه، مواردی هستند که در تلفیق با اندروید 7 نوقا، کارایی این دیوایس را تقریبا از تمام رقبای هم‌رده، فراتر می‌برند.

بنابراین اگر شما هم علاقه‌ دارید که گوشی جدید هواوی را خریداری کنید و بخش نرم افزاری و عملکرد آن در هنگام اجرای بازی‌ها و نرم افزارهای مختلف برایتان بسیار اهمیت دارد، در ادامه بررسی ویدیویی رابط کاربری هواوی نوا 2 پلاس که به طور اختصاصی از سوی گجت نیوز تهیه شده است را از دست ندهید:

بررسی رابط کاربری هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova2Plus UI)

 

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۳۶۰p | تماشا در یوتیوب

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از کی تا حالا آسفالت 8 با اون گرافیک کارتونیش شده بازی سنگین؟!!
    خودتون وزنش کردید؟ البته برای اندرویدی ها همین هم سنگین به حساب میاد.