پیش خرید آیفون 8

پیش فروش آیفون 8 سه روز بعد از معرفی گوشی آغاز خواهد شد [شایعه]

به نظر می‌رسد که کمپانی صاحب‌نام اپل قصد دارد پیش فروش آیفون 8 (Apple iPhone 8) را تنها سه روز پس از رونمایی آن در کالیفرنیا آغاز کند. 

گزارش جدیدی که از آلمان به بیرون درز کرده، اعلام می‌کند که سه روز بعد از رونمایی اپل از آیفون(های) جدیدش در شهر کاپرتینو، مدل‌های آیفون ایکس، اپل آیفون 8 و اپل آیفون 8 پلاس برای پیش‌ فروش در دسترس خواهند بود. همچنین گفته شده که کاربران با پیش خرید آیفون 8 ، می‌توانند در روز 31 شهریور گوشی را دریافت کنند.

اگر این شایعه جدید در مورد پیش فروش آیفون 8 را درست بدانیم، زمان‌بندی اپل برای رونمایی از گوشی‌های جدیدش به این شکل خواهد بود: رونمایی از مدل‌های 2017 آیفون در روز 12 سپتامبر (21 شهریور)، آغاز پیش فروش آیفون 8 (و دیگر مدل‌ها) در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) و در نهایت عرضه رسمی در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور).

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی آیفون ایکس در تعدادی بسیار مجدود عرضه خواهد شد؛ یکی از تحلیل‌گران اپل گفته است که این کمپانی فقط 2 تا 4 میلیون دستگاه از این گوشی را در روز عرضه روانه بازار خواهد کرد. آیفون ایکس قرار است از یک پنل اولد با نمایشگری بی‌حاشیه بهره ببرد و خریداران این گوشی می‌توانند برای تایید هویت خود در سرویس Apple Pay از اسکن سه بعدی چهره استفاده کنند. در کنار این‌ها، گفته شده که شارژ سریع جزو لوازم جانبی اختیاری خواهد بود و در قسمت پشتی گوشی، یک دوربین دوگانه به صورت عمودی قرار دارد که می‌تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت کند.

اپل در روز 21 شهریور علاوه بر پرچمداران جدید خود، از سری سوم ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Wwatch) هم رونمایی خواهد کرد که این ساعت می‌تواند بدون نیاز به آیفون، به صورت مستقل به اینترنت متصل شود.

طبق شایعات، پیش خرید آیفون 8 چیزی حدود هزار دلار هزینه برای‌تان خواهد داشت و این قیمت مربوط به مدل پایه 64 گیگابایتی است. برای خرید مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی باید به ترتیب 1100 و 1200 دلار پرداخت کنید. البته آن‌طور که معلوم است قیمت بالای آیفون‌های جدید بیشتر مربوط به گران شدن قطعات به کار رفته در آن‌ها است.

با این‌که تنها چند روز تا رونمایی از محصول 2017 اپل فاصله داریم، اما هنوز نمی‌دانیم که این گوشی جدید را باید دقیقا به چه نامی صدا بزنیم. به هر حال صحت آغاز پیش فروش آیفون 8 در 24 شهریور تا چند روز دیگر معلوم خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*