پانوس پانای سرفیس جدید

مایکروسافت آبان ماه یک دیوایس سرفیس جدید معرفی می‌کند

شرکت مایکروسافت آبان ماه میزبان رویداد Future Decoded است. ظاهرا در این کنفرانس شاهد رونمایی از یک دیوایس سرفیس جدید خواهیم بود.

رئیس مایکروسافت در انتهای ماه اکتبر بر روی صحنه‌ی کنفرانس این شرکت می‌رود و نطق اصلی آن را قراعت خواهد کرد. با اعلام پانوس پانای (Panos Panay) معاون ارشد بخش سخت افزار مایکروسافت، غول نرم افزار جهان از 31 اکتبر الی 1 نوامبر (9 الی 10 آبان ماه) میزبان یک رویداد با نام “Future Decoded” در شهر لندن است. این کمپانی معمولا دیوایس‌های جدید خانواده سرفیس خود را در ماه اکتبر معرفی می‌کند، به همین خاطر هیچ بعید نیست که در طول این رویداد خبری یک دیوایس سرفیس جدید نیز معرفی شود.

دیوایس سرفیس جدید مایکروسافت چیست؟

این کمپانی اخیرا از تبلت هیبریدی سرفیس پرو LTE رونمایی کرده است و حالا ما انتظار داریم که آن‌ها در رویداد پیش رو از نسل جدید سخت افزار سرفیس بوک و همچنین سرفیس هاب پرده برداری کنند. مایکروسافت همچنین مشغول برنامه ریزی برای رونمایی از لپ تاپ های ویندوزی قدرت گرفته از پردازنده‌های ARM در طول امسال است. مشخص نیست که آن‌ها قصد داشته باشند بر روی نسخه ARM محصولات سرفیس خود نیز کار کنند، اما این کمپانی اشاره کرده است که با همکاری چندین شرکت بزرگ نظیر ایسوس، اچ پی و لنوو محصولاتی را روانه‌ی بازار خواهد کرد تا نخستین لپ تاپ های مجهز به چیپست‌های شرکت کولکام برای تقابل با کمپانی اینتل پدیدار شوند.

یکی از سخنگویان کمپانی مایکروسافت می‌گوید: “همان‌طور که پیش‌تر به اشتراک گذاشتیم، ما امسال شاهد حضور ویندوز 10 بر روی دیوایس‌های اسنپدراگونی خواهیم بود.” وی ادامه می‌دهد:

مایکروسافت و کوالکام همچنان به همکاری نزدیک خود با شرکت‌های سازنده‌ای همچون ایسوس، اچ پی و لنوو ادامه خواهند داد تا دیوایس‌های همیشه متصل با قابلیت اتصال دائمی LTE و عمر باتری عالی را روانه بازار کنند.

لازم به ذکر است گجت نیوز نیز به صورت کامل کنفرانس Future Decoded مایکروسافت را تحت پوشش خبری خود قرار خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*