بدنه اسنشال فون

باز کردن بدنه اسنشال فون بدون منجمد کردن آن غیر ممکن است!

طراحی بدنه اسنشال فون به صورتی است که اگر قطعه‌ای داخلی آسیب دید، به همین راحتی‌ها نمی‌توانید وارد گوشی شده و به تعمیر آن بپردازید.

گوشی Essential PH-1 (که با نام اسنشال فون شناخته می‌شود) کاملا در برابر خط و خش و ضربه مقاوم است، اما اگر قطعه‌ای در زیر بدنه این گوشی آسیب ببیند تکلیف چیست؟ در صورت رخ‌دادن این اتفاق، بهتر است تعمیر آن به دست خودتان را فراموش کنید؛ چرا که بخش DIY جامعه بزرگ iFixit پس از کالبدشکافی بدنه اسنشال فون گفته‌ است دسترسی به داخل آن، اصلا ساده نیست.

کاملا واضح است که ورود به داخل بدنه اسنشال فون امری «غیر ممکن» نیست، اما سختی‌های خودش را دارد، آن هم یه یک دلیل: iFixit گفته است که برای دسترسی به زیر بدنه اسنشال فون مجبور شده اول گوشی را منجمد و سپس ال‌سی‌دی آن را بشکند! حتی با انجام این‌کارها، گروه مذکور مجبور شده‌اند از پوششی که نصف قاب گوشی را در بر گرفته بود نیز عبور کنند. در زیر بدنه اسنشال فون پورت USB-C به مادربورد چسبیده است و تعداد زیادی قطعه‌ی چسبیده‌ی دیگر نیز وجود دارد.

اسنشال سعی کرده در گوشی خود تا حد زیادی قطعات را در کنار هم بچیند تا در داخل گوشی فضای خالی هدر نرود و گوشی بیش از حد بزرگ نشود. در صورت آسیب دیدن قطعه‌ای در زیر بدنه اسنشال فون عاقلانه‌ترین کار، فرستادنش به یک تعمیرگاه معتبر است.

گوشی اسنشال فون از دید گجت‌نیوز در بین بهترین گوشی‌های بدون حاشیه شهریور 96 قرار گرفته است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقایسه بین این گوشی و گلکسی اس 8 را نیز مطالعه کنید تا به تفاوت‌های بین این دو اسمارت فون پی ببرید. شما می‌توانید نگاه نزدیک به اسنشال فون را نیز در گجت‌نیوز بخوانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*