جدال 5 اینچی ها :ZTE U887 به مصاف Samsung Galaxy Grand مي رود

درحالی که گلکسی نوت سامسونگ با صفحه نمایش بزرگتر از 5 اینچ ساخته شده ، بعضی از مردم فکر می کنند این اندازه خیلی بزرگی برای یک اسمارت فون است ، اما در حال حاضر اکثر تولید کنندگان برای رقابت در بازار گوشی به صفحه نمایش بزرگ روی آورده اند. در ادامه با ما همراه باشید

در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های هوشمند بازار با صفحه نمایش 5 اینچی و حتی بزرگتر روانه بازار شده اند . یک تولید کننده چینی گوشی های هوشمند ZTE با مدل جدید U887 خود آماده رقابت در این بازار بزرگ است .اینگونه که از شایعات معلوم است این اسمارت فون دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 800 در 480 ، پردازنده دوهسته ای 1.2 گیگاهرتزی از نوع MT6577 ، سیستم عامل اندروید2.3 ، باتری 2000 میلی آمپرساعت ، حافظه داخلی 4 گیگابایت ، چیپ ست شماره گیری MediaTek Dial-core ، و دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و يک دوربين 3 مگاپيکسلي در جلو است .
متاسفانه تا این لحظه اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه و قیمت این اسمارت فون در دست نیست ولی مطمئنا قیمتی به مراتب ارزان تر از Samsung Galaxy Grand خواهد داشت . در روزهای آینده با اخبار تکمیلی در این زمینه با گجت نیوز همراه باشید.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*