بهترین برنامه های موبایل

بهترین برنامه های موبایل اندروید و آی او اس (هفته دوم شهریور)

بهترین برنامه های موبایل اندروید و آی او اس در هفته جدید مشخص شدند. این نرم افزارها و اپلیکیشن ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داشته و اغلب کاربردی هستند.

رسیدن به ماه سپتامبر، یک خبر خوب و یک خبر بد به همراه دارد! خبر بد، نزدیک شدن به انتهای فصل تابستان است و خبر خوب، شروع نمایشگاه IFA 2017 و معرفی چند گوشی موبایل قدرتمند است. اکنون که قدرتمندترین محصولات ال جی، سامسونگ، سونی و دیگر شرکت‌ها تا به امروز معرفی شده‌‌اند و آیفون 8 افسانه‌ای نیز در راه است، باید به فکر جمع کردن کلکسیونی از بهترین برنامه های موبایل آی او اس و اندروید باشیم.

توسعه‌دهندگان همانند همیشه پرشور و هیجان عمل کرده و کوله‌باری از نرم افزارهای جدید را راهی فروشگاه‌های اپلیکیشن‌های موبایل کرد‌ه‌اند. با جستجو در میان آن‌ها، بهترین موارد برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس را پیدا کردیم.

بهترین برنامه های آی او اس

اگر قصد خرید آیفون 8 دارید، با نگاه به فهرست زیر می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین نرم افزارهای تازه وارد به اپ استور را گلچین کرده و لینک آن‌ها را برای نصب بر روی گوشی موبایل جدیدتان نگه دارید. همچنین می‌توانید آن‌ها را بر روی آیفون‌های پیشین نصب کنید.

Enlight Quickshot

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

در بین بی‌شمار نرم افزار ویرایش عکس، Enlight در چند سال اخیر یکی از محبوب‌ترین ابزارها بوده است. توسعه‌دهنده این اپلیکیشن مجددا دست به کار شده و این بار یک اپلیکیشن دوربین منحصربه‌فرد ایجاد کرده است.

وجود حالت‌های عکاسی مختلف، فیلترهای گوناگون، حالت +HDR و دیگر ابزارهای دم دستی سبب می‌شوند بتوان حین ثبت تصویر، افکت‌هایی را بر روی آن اعمال کرد. اگرچه دانلود و نصب برنامه رایگان است، اما برای استفاده از تمام ویژگی‌ها باید به پرداخت درون برنامه‌ای سر بزنید.

Throwback Stories

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

این اپلیکیشن هنوز در مراحل توسعه بوده و برخی ویژگی‌های آن باید تکمیل شوند، اما به دلیل جذابیت و کارایی بالا، آن را در فهرست بهترین برنامه های موبایل هفته قرار دادیم. با استفاده از برنامه Throwback Stories می‌توان از عکس‌ها و ویدیوهای ثبت شده طی روز استوری درست کرد و بعد از ویرایش ابعاد و زمان آن‌ها (مخصوص ویدیوها)، فایل نهایی را در فیس بوک و یا اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

SlideShow Maker

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

کاربران علاقه زیادی به ساخت ویدیو با استفاده از چندین تصویر و قرار دادن یک موزیک زیبا بر روی نتیجه نهایی دارند. نرم افزار SlideShow Maker یکی از بهترین برنامه های موبایل هفته بوده و دقیقا به همین منظور توسعه پیدا کرده است.

اگرچه برای ساخت اسلایدشوهای حرفه‌ای باید از پرداخت درون برنامه‌ای آن استفاده کنید، اما در حالت عادی نیز ابزارهای رایگان زیادی وجود دارند. با استفاده از افکت‌های آن می‌توانید اسلایدشوهایی جذاب بسازید.

Cliffhanger

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

توسعه اپلیکیشن‌های داستانی سبب شده کاربران لااقل به این بهانه، باز هم به خواندن داستان روی بیاورند. در برخی از اپلیکیشن‌ها، کاربر با داستان تعامل داشته و نحوه پیش رفتن و خاتمه یافتن آن را تعیین می‌کند. به عنوان نمونه، در موقعیت‌هایی که نیاز به تصمیم‌گیری وجود دارد، از کاربر درباره آن سوال می‌شود.

انتخاب هر گزینه سبب خواهد شد داستان به شیوه‌ای متفاوت جلو برود. خوشبختانه اپلیکیشن Cliffhanger هرگز تکراری نمی‌شود، چرا که با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای می‌توان هر هفته، داستان‌هایی جدید دریافت کرد.

Polygram

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

Polygram اپلیکیشنی جالب به منظور اشتراک‌گذاری تصاویر همچون اینستاگرام است. همانند فیس بوک، امکان استفاده از اموجی‌های واکنشی در برنامه فراهم شده است. به این ترتیب کاربر می‌تواند به کمک قابلیت تشخیص چهره دوربین گوشی، حس و حالش را به دستگاه منتقل کند تا دقیقا یک اموجی همانند آن بر روی صفحه قرار بگیرد. اگرچه بعید می‌دانیم چنین برنامه‌هایی بتوانند اندازه اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری عکس محبوب شوند، اما استفاده از آن‌ها جالب است.

Raccoon

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

محبوبیت باورنکردنی قابلیت استوری اسنپ چت و اینستاگرام سبب شد اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی جدیدی همچون Raccoon مبتنی بر آن‌ها توسعه پیدا کنند. با استفاده از دوربین سلفی، یک استوری 60 ثانیه‌ای ثبت کرده و به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید همانند بسیاری از کاربران، تنها در بین استوری‌های سایر افراد گشت‌زنی کنید.

Metapho

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

تمامی تصاویر و ویدیوها شامل متادیتا هستند؛ متادیتا مشخص می‌کند عکس و یا ویدیو در چه تاریخی و با استفاده از چه دستگاهی گرفته شده و اطلاعات جامع و جزیی را درباره فایل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اگر به ویرایش و یا حذف قسمت‌هایی از متادیتای فایل‌های چندرسانه‌ای خود نیاز پیدا کردید، می‌توانید برای این کار بر روی یکی از بهترین برنامه های موبایل این هفته حساب باز کنید. Metapho ابزاری مناسب برای ویرایش متادیتا عکس و ویدیو است.

Questr App

قیمت : 0.99 دلار | Download

بهترین برنامه های موبایل

این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد کارهای عادی و روزمره و حتی اهداف کوتاه و بلند مدت زندگی خود را در چهارچوبی مشخص نگهداری کند. در ادامه می‌تواند برای دست یافتن به اهداف و انجام کارهای روزمره برنامه‌ریزی کرده و یکی پس از دیگری آن‌ها را به اتمام برساند. ویژگی اصلی این برنامه‌ در مقایسه با هزاران برنامه ثبت وقایع و تقویم، داشتن ظاهری متفاوت و مجسم کردن وظایف روزانه و اهداف است.

Music Apps

بهترین برنامه های موبایل

در ماه آگوست، تعداد زیادی اپلیکیشن در دسته‌بندی موسیقی به اپ استور اضافه شد. با توجه به ازدیاد آن‌ها، نام بهترین برنامه های موبایل هفته برای طرفداران ساخت موسیقی را در ادامه عنوان می‌کنیم. همانند تمامی ابزارهای پیشین ساخت موسیقی، اغلب این موارد نیز پولی بوده و بین 5 تا 20 دلار قیمت دارند.

Daily Blends

قیمت : 2.99 دلار | Download

بهترین برنامه های موبایل

در ماه‌های اخیر، اغلب در بین بهترین برنامه های موبایل هفته یک نرم افزار مربوط به پخت و پز داشته‌ایم! با استفاده از Daily Blends، که فهرستی مملو از نوشیدنی‌ها و غذاهای متفاوت را در دل دارد، می‌توانید خوراکی‌های مورد علاقه‌تان را درست کنید.

بهترین برنامه های اندروید

اکنون به بررسی بهترین برنامه های موبایل هفته برای سیستم عامل محبوب و پرکاربر اندروید می‌پردازیم.

Life Hacks

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

منظور از لایف هک، مجموعه ترفندهای کاربردی برای انجام کارهای روزمره و متداول به شیوه‌ای هوشمندانه است. با استفاده از برنامه Life Hacks می‌توانید تعداد محدودی ترفند در دستگاه اندرویدی خود داشته و همیشه آن‌ها را مرور کنید.

Raccoon

قیمت : رایگان | Download

بهترین برنامه های موبایل

Raccoon یکی از بهترین برنامه های موبایل هفته و مشترک بین هر دو سیستم عامل است. همانند نسخه آی او اس آن، اینجا نیز می‌توانید استوری‌‌هایی 60 ثانیه‌ای درست کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

SoundMash

قیمت : رایگان | Download

با استفاده از این برنامه، از کارت هدیه‌های متداول و موجود در اینترنت بی‌نیاز خواهید شد و می‌توانید کارت هدیه دلخواه خود را از صفر بسازید. ابتدا یک فایل Gif انتخاب کرده و سپس با استفاده از میکروفون گوشی بر روی آن صدا قرار دهید. می‌توانید برای این کار از یک فایل صوتی آماده نیز استفاده کنید. سپس باید نتیجه نهایی را به کاربر مورد نظر ارسال کنید.

Amazing Weather

قیمت : 1.99 دلار | Download

بهترین برنامه های موبایل

برنامه Amazing Weather یک تصویر پس‌زمینه زنده و متحرک را بر روی دستگاه اندرویدی شما قرار می‌دهد. این تصویر، بسته به وضعیت آب و هوای منطقه محل سکونت کاربر متغیر خواهد بود. در واقع این یک اپلیکیشن هواشناسی است که به خاطر داشتن زیبایی‌های بصری، در بین بهترین برنامه های موبایل هفته قرار گرفته است.

Clockwise Smart Alarm

قیمت : رایگان | Download

خواب برخی کاربران به حدی سنگین است که استفاده از برنامه‌ آلارم پیش‌فرض گوشی و تنظیم کردن چندین ساعت زنگ با فاصله 5 دقیقه از یکدیگر نیز برایشان پاسخگو نیست. این دسته از کاربران باید به سراغ نرم افزارهای ساعت زنگ خشن و بی‌رحم بروند!

اما برای افراد ملایم، برنامه بهتری با نام Clockwise Smart Alarm وجود دارد. این نرم افزار علاوه بر به صدا در آمدن در زمان تعیین شده، جستجو در میان شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری مورد علاقه کاربر را آغاز کرده و با استفاده از موتور تبدیل متن به گفتار، آن‌ها را با صدایی بلند می‌خواند.

Daily Blends

قیمت : 2.99 دلار | Download

در بین بهترین برنامه های موبایل هفته، Daily Blends دومین مورد مشترک میان اپلیکیشن‌های اندروید و آی او اس است. با استفاده از آن می‌توانید بدون دردسر، مواد مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی و یا غذای مورد علاقه‌تا را تهیه کرده و آن را در خانه درست کنید.

Adapticons & MaskIt

قیمت : رایگان | Download1 | Download2

بهترین برنامه های موبایل

داشتن آیکون‌های تطبیقی، که به کاربر اجازه می‌دهد ابعاد و شکل آیکون یک اپلیکیشن را تغییر بدهد، از جمله قابلیت‌های جدید اندروید 8 اوریو است. البته توسعه‌دهنده باید پشتیبانی از این قابلیت را در برنامه خود گنجانده باشد.

حال بسته به انتخاب کاربر، آیکون برنامه می‌تواند دایره‌ای، مربعی و یا شبیه به قطره باشد. با استفاده از دو اپلیکیشن Adapticons و MaskIt می‌توان چنین کاری را در نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید نیز انجام داد.

Split-Screen Creator

قیمت : رایگان | Download

یکی از قابلیت‌های محصولات سری نوت که همراه با اندروید 7 به تمامی دستگاه‌های اندرویدی آمد، امکان تقسیم نمایشگر به دو قسمت و قرار دادن دو اپلیکیشن در کنار هم بود. حال یکی از ویژگی‌های گلکسی نوت 8 امکان قرار دادن دو برنامه‌ مشخص کنار یکدیگر تنها با یک لمس است. به این ترتیب کاربر بعد از درست کردن چند مجموعه، تنها با یک لمس نشان خواهد داد می‌خواهد کدام اپلیکیشن‌ها کنار یکدیگر باز شوند.

Fingerprint Gestures apps

قیمت : رایگان | Download1 | Download2

استفاده از ژست‌های حرکتی همواره روشی سریع برای دسترسی به برنامه‌ها و یا انجام دادن اعمال مورد نظر بوده است. با استفاده از دو برنامه‌ای که لینک دانلود آن‌ها را در بالا قرار داده‌ایم، به ژست‌های حرکتی بیشتری در مقایسه با حالت عادی دست پیدا خواهید کرد. یکی از این برنامه‌‌ها رایگان بوده و دیگری نیازمند پرداخت 0.99 دلار است.

PhET Simulations

قیمت : 0.99 دلار | Download

بهترین برنامه های موبایل

آیا ریاضی با علم در ارتباط است؟ اپلیکیشن PhET Simulations تلاش می‌کند جواب این سوال را با استفاده از چندین شبیه‌سازی بدهد. در واقع در این برنامه، با چندین معمای پیچیده تعاملی مواجه هستید که حل آن‌ها نیازمند راهکاری علمی است! اپلیکیشن PhET Simulations یکی از بهترین برنامه های موبایل هفته بوده و نصب آن به تمامی کسانی که می‌خواهند مغز خود را همواره فعال نگه دارند پیشنهاد می‌شود.

nPlayer

قیمت : 4.99 دلار | Download

بهترین برنامه های موبایل

nPlayer یک پخش‌کننده جدید و البته قدرتمند است که از فرمت‌های بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل نیازی به تغییر کدبندی و فرمت ویدیوها وجود ندارد. تنها کافی است آن ویدیوها را به گوشی یا تبلت منتقل کرده و تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*