آیفون 8 اپل

قیمت آیفون 8 اپل در مدل‌های مختلف مشخص شد

اهالی کوپرتینو سه‌شنبه هفته بعد (21 شهریور) از آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) رونمایی می‌کنند اما پروسه طراحی و آماده‌سازی این محصول کماکان ادامه خواهد داشت.

همانطور که روز گذشته نیز به اطلاعتان رساندیم، منابع کره‌ای اعلام کردند که کار همکاران اپل در تامین قطعات iPhone 8 از اواخر مرداد ماه آغاز شده است و بدین ترتیب عرضه گسترده این محصول احتمالا به آبان ماه موکول می‌شود.

بنابراین هنوز فرصت دارید تا خود را آماده خرید این پرچمدار جدید کنید، چرا که گفته می‌شود قیمت پرچمداران جدید اهالی کوپرتینو بالا خواهد بود و از 1000 دلار آغاز می‌شود؛ بالاترین قیمت پایه آیفون‌ها در طی این ده سال! با پرداخت 1000 دلار صاحب نسخه 64 گیگابایتی این پرچمدار خواهید شد. برای دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی باید به ترتیب 100 و 200 دلار به هزینه مذکور بیافزایید:

  • نسخه 64 گیگابایتی: 1000 دلار
  • نسخه 256 گیگابایتی: 1100 دلار
  • نسخه 512 گیگابایتی: 1200 دلار

گفته می‌شود مهندسان کوپرتینو تا لحظات آخر و قبل از اینکه قطعات محصول جدیدشان آماده شوند، مشغول ایجاد تغییرات در بخش سخت‌افزاری آیفون 8 اپل بودند. هنوز مشخص نیست در روز رونمایی چند محصول آماده فروش خواهند بود، اما گفته می‌شود تعداد آنها نسبت به آیفون 7 اس (Apple iPhone 7s) کمتر است.

حتی اگر عرضه آیفون اپل با پنل OLED در ماه شهریور آغاز شود، تعداد آن بسیار محدود خواهد بود.

جمله بالا را یکی از منابع داخلی این کمپانی اعلام کرده است. کارشناسان معتقدند تعداد آیفون 8 در سال جاری بسیار کم خواهد بود، شاید چیزی حدود 2 الی 4 میلیون.

با این حال سازندگان قطعات این محصولات سود خوبی از این گوشی به دست می‌آورند. سامسونگ تمامی پنل‌های OLED برای گوشی آیفون 8 اپل را ارائه می‌کند، ال جی نیز تعدادی از پنل‌های LCD برای دو گوشی سری 7s آیفون را آماده خواهد کرد. کمپانی Innotek نیز قطعات دوربین دوگانه را در دست ساخت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*