رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد 1396 منتشر شد

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی را برای مرداد 1396 منتشر و با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را معرفی کرد.

به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در مرداد 1396 تعداد 100 هزار و 565 دستگاه خودرو در کشورمان تولید شد که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و تنها یک درصد به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت. خودروهای تولید شده در این ماه شامل 49 مدل خودروی گروه سبک و 6 مدل خودروی گروه سنگین می‌شود.

در گروه خودروهای سبک و بخش وانت‌ها، خودروی وانت تندر با 3 ستاره بیشترین کیفیت را در میان محصولات داخلی به خود اختصاص داده است. در بخش خودروهای سواری، خودروهای مزدا نیو 3، سوزوکی گرند ویتارا، هیوندای آی 20، کیا سراتو، هیوندای آی 10، رنو ساندرو، تندر 90 اتوماتیک پلاس، تندر 90 اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک و پارس تندر هر یک با اخذ 3 ستاره کیفی در رده‌های قیمتی خود، دارای بالاترین کیفیت ساخت بوده‌اند. خودروهای پراید، تیبا و پژو 405 نیز همچنان جزو بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخلی محسوب می‌شوند.

در گروه خودروهای سنگین نیز خودروهای کشنده ولوو FH500 و اسکانیا G410 با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت را به خود اختصاص دادند و در بخش مسافری نیز تنها خودروی تولیدی در این ماه، اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال است.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – مرداد 1396

سطوح کیفی خودروهای گروه سبک – بخش وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

سطوح کیفی خودروهای گروه سبک – بخش سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه سطوح کیفیت خودروهای گروه سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*