آیفون 8 اپل

آیا عرضه آیفون 8 اپل به مهر ماه موکول خواهد شد؟

این روزها چشم همگان به برگزاری رویداد اهالی کوپرتینو و رونمایی این شرکت از گوشی آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) دوخته شده است و هنوز هم تاریخ عرضه این گوشی مشخص نشده است.

نسل جدید از آیفون‌های کمپانی اپل ممکن است با پسوندهایی همچون 8، ایکس، Edition یا هرچیز دیگری رونمایی شود و هنوز در این زمینه مطمئن نیستیم. گفته می‌شود درآمد این شرکت و حتی تامین‌کنندگان قطعات آیفون‌ها به واسطه رونمایی از آیفون 8 در سال جاری دو برابر خواهد شد. همچنین تامین این قطعات کمی سخت‌تر از قبل بوده و ممکن است عرضه همگانی محصول در بازارهای بین‌المللی با تاخیر صورت گیرد.

تاکنون چندین گزارش پیرامون عرضه گوشی آیفون 8 اپل با تاخیر در فضای وب منتشر شده‌اند. امروز نیز شاهد انتشار گزارشی در این زمینه از سمت تامین‌کنندگان قطعات در کره بودیم. در این گزارش جدید آمده است که گوشی iPhone 8 اپل احتمالا در دوازهم سپتامبر (21 شهریور 1396) رونمایی می‌گردد. در ادامه گزیده‌ای از یکی از گزارش‌ها را با هم می‌خوانیم:

تامین قطعات از سوی ما اواخر مرداد ماه آغاز شد… از آنجایی که اپل هنوز تا هفته گذشته درگیر طراحی و آماده‌سازی مشخصات سخت‌افزاری برای پنل OLED آیفون بود، هنوز آمار دقیقی پیرامون تعداد قطعات مورد نیازش به ما نداده است…

همچنین برخی منابع از این موضوع خبر داده‌اند که اپل حتی پس از رونمایی رسمی از گوشی آیفون 8 خود به سر هم کردن قطعات و آماده‌سازی آنها مشغول خواهد بود. حتی گفته می‌شود این پرچمدار جدید تا قبل از آبان ماه وارد بازار نخواهد شد. برخی منابع کره‌ای اعلام کردند حتی اگر آیفون 8 اپل در شهریور ماه رونمایی شود، میزان عرضه بسیار محدود خواهد بود و همه نمی‌توانند آن را تهیه کنند.

تمامی این آمار و اطلاعات با پیش‌بینی قدیمی آقای مینگ چی کو، یکی از کارشناسان شناخته شده اپل، مطابقت دارند. وی اعلام کرده بود آیفون جدید و منحصر به فرد اپل (8، ایکس یا ادیشن) در روز رونمایی تنها به تعداد 2 الی 4 میلیون موجود خواهد بود. عرضه گسترده و جهانی محصول نیز به احتمال زیاد از اواخر مهر یا آبان ماه شروع می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*