ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive

ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive با سرعت شستشوی بسیار بالا معرفی شد

ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد. این ماشین لباسشویی جدید قادر است لباس‌ها را در مدت زمان بسیار کمتری بشوید.

دن هاروی (Dan Harvie)، رئیس بخش لوازم خانگی سامسونگ در اروپا در نمایشگاه IFA 2017 از یک ماشین لباسشویی جدید به نام QuickDrive رونمایی کرد. این ماشین لباسشویی مانند لباسشویی ادواش سامسونگ (AddWash) دارای در کوچکی است که بر روی محفظه اصلی شستشوی دستگاه قرار گرفته و شما می‌توانید لباس‌هایی که در ابتدای روشن کردن ماشین فراموش کرده‌اید را اضافه کنید.

ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive

ایده درب دوم یا درب کوچک‌تر به این صورت است که شما می‌توانید در حین شستشو، بدون نیاز به بیرون ریختن لباس‌ها، آب و مواد شوینده،‌ در ماشین لباسشویی را باز کنید. این ایده هوشمندانه‌ای است که از سوی سامسونگ ارائه شده اما باید به این نکته توجه کرد که چنین قابلیتی همیشه به کار شما نخواهد آمد.

زمان شستشوی کمتر با ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive

اما برخورداری از درب دوم، تنها قابلیت ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive نیست. به گفته سازندگان، این ماشین لباسشویی قادر است زمان شستشوی لباس‌های شما را به نصف برساند. سامسونگ مدعی شده که این مدت زمان کمتر برای شستشو به خاطر طراحی جدید محفظه شستشوی دستگاه حاصل شده است. به این صورت که این ماشین لباسشویی دارای ظرف جداگانه‌ای است که لباس‌ها را به عقب و جلو و بالا و پایین حرکت می‌دهد و به روند شستشوی آن‌ها سرعت می‌بخشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive

همچنین همراه با ماشین لباسشویی سامسونگ QuickDrive ، نرم افزاری برای دسترسی به تنظیمات و ویژگی‌ها از راه دور ارائه می‌شود. شرکت سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این ماشین لباسشویی اعلام نکرده است. ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ با قیمت هزار و 499 دلار عرضه می‌شود بنابراین انتظار می‌رود که لباسشویی جدید سامسونگ نیز قیمتی در همین حدود داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*