تلگرام 4.3

دانلود آپدیت جدید تلگرام 4.3 ؛ نسخه جدید تلگرام با قابلیت‌های فراوان از راه رسید

آپدیت جدید تلگرام 4.3 منتشر شد. در نسخه جدید تلگرام که می‌توانید آن را به صورت مستقیم از انتهای همین مطلب دانلود کنید قابلیت ها و امکانات جدیدی گنجانده شده‌ است.

جدیدترین آپدیت تلگرام همراه با چندین قابلیت جدید منتشر شد. در آپدیت جدید اغلب امکانات برای سهولت ارتباط کاربر با دیگران در گروه‌ها توسعه پیدا کرده‌اند. نخستین قابلیت تلگرام 4.3 مشخص شدن گروه‌هایی است که در آن‌ها پیامی مربوط به شما وجود دارد. اگر در یک گروه پیام‌های خوانده نشده، خطاب شده به شما (منشن) و یا در پاسخ به شما (ریپلای) وجود داشته باشد، آن گروه را به همراه یک علامت @ در لیست گفتگوها مشاهده خواهید کرد. همچنین با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید با استفاده از دکمه جدید @، در میان پیام‌هایی که خطاب یا در پاسخ به شما ارسال شده‌اند جابه‌جا شوید.

تلگرام 4.3

قابلیت بعدی برای سر و سامان دادن به استیکرها توسعه یافته است. اکنون می‌توان استیکرهای مورد علاقه‌ را با استفاده از ستاره، علامت‌گذاری کرد. کاربر در ادامه قادر خواهد بود از طریق پنل جدیدی که برای استیکرها تعبیه شده است، به موارد دلخواه و علامت‌گذاری شده دسترسی پیدا کند. همچنین در گروه‌های دارای بیش از 100 نفر عضو، می‌توان با اضافه کردن یک بسته از استیکرهای رسمی، به همه کاربران اجازه داد بدون نیاز به اضافه کردن آن به فهرست استیکرهای خود، حین مکالمه در گروه شما از آن پک استفاده کنند.

تلگرام 4.3

بعد از دریافت تلگرام 4.3 ، حین ارجاع پیام‌ها خواهید توانست تنها با نگه داشتن انگشت خود بر روی گفتگوهای موجود در لیست مکالمات، چند گیرنده را انتخاب کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های خوب آپدیت تلگرام 4.3 برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست. در نسخه جدید می‌توان با استفاده از نشانگر جدید، حین برقراری تماس صوتی قدرت سیگنال را مشاهده کرد.

از این به بعد باید کلیدی جدید با نام نمایش در متن گفتگو (Show In Chat) را در گزینه‌های صفحه نمایش تصویر در بخش رسانه‌های به اشتراک گذاشته شده ببینید. در نهایت بعد از دریافت تلگرام 4.3 باید بتوانید پخش مستقیم Twitch را تنها با استفاده از پخش‌کننده داخل برنامه مشاهده کنید.

تلگرام 4.3

تلگرام اعلام کرده همانند همیشه، در رابط کاربری و طراحی آن نیز بهبودهایی صورت گرفته است. اگر هنوز دوستی دارید که عضو تلگرام نشده است، او را با استفاده از یک رابط کاربری جدید و جذاب، که در تلگرام 4.3 اضافه شده است، به این پیام‌رسان دعوت کنید.

ویژگی‌های کلی پیام‌رسان تلگرام

  • امکان ایجاد گروه و مکالمه دست جمعی تا سقف 5 هزار کاربر
  • سرعت بالای ارتباطات و گفتگو به دلیل اتصال به نزدیکترین سرور از نظر جغرافیایی
  • قابلیت ارسال انواع فایل‌های دارای پسوندهای مختلف تا سقف هزار مگابایت
  • رمزنگاری پیشرفته سرتاسری به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران
  • وجود سرویس فضای ابری (کلاد) نامحدود به منظور ذخیره‌سازی همیشگی گفتگوها و تمامی فایل‌ها
  • مصرف پهنای باند بسیار کم
  • وجود استیکرهای متنوع و امکان ساخت استیکرهای مورد علاقه خود بدون محدودیت
  • وجود تم‌های آماده و امکان ساخت دستی آن‌ها به منظور زیر و رو کردن ظاهر پیام‌رسان به سلیقه خود

کانال گجت نیوز در تلگرام مدت‌ها است راه‌اندازی شده است. با دنبال کردن ما در این پیام‌رسان، در هر لحظه از آخرین اخبار خودرو، دنیای تکنولوژی، نجوم و دستاوردهای علمی باخبر بمانید.

لینک عضویت در کانال تلگرام گجت نیوز

 

دانلود آپدیت جدید تلگرام 4.1 برای اندروید ، iOS ، دسکتاپ و غیره

دانلود تلگرام 4.3 برای سیستم عامل اندروید

دانلود تلگرام 4.3 برای سیستم عامل آی او اس (iOS)

دانلود تلگرام 4.3 برای سیستم عامل ویندوز موبایل (ویندوزفون)

دانلود آپدیت جدید تلگرام 4.1 برای اندروید ، iOS ، دسکتاپ و غیره

دانلود تلگرام 4.2 نسخه دسکتاپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه