آخرین مطالب
9
امروز
اخبار نمایشگاه MWC 2018 - کنگره جهانی موبایل
پیکاپ آمینو آسنا

پیکاپ آمیکو آسنا دو کابین دو دیفرانسیل به ایران آمد + مشخصات، قیمت و شرایط فروش

پیکاپ آمیکو آسنا دو کابین دو دیفرانسیل (Asena 224M) که به پیشرانه میتسوبیشی مجهز شده اکنون وارد بازار ایران شده و قیمت و شرایط فروش آن اعلام شده است.

نخستین مرحله فروش پیکاپ جدید شرکت آمیکو در ایران آغاز شد. این خودروی پیکاپ وانت به پیشرانه ساخت میتسوبیشی ژاپن مجهز شده است. شرکت آمیکو با خودروهای تجاری و کامیون‌هایش شاخته می‌شود. حالا این شرکت قصد دارد خوردوی پیکاپ جدیدی را روانه بازار کشورمان کند. این وانت دو کابین دو دیفرانسیل به شرکت هوانگ های چین (Huanghai) تعلق دارد و با پیشرانه میتسوبیشی و نام تجاری آمیکو در بازار ایران عرضه می‌شود. همچنین در طرح اولیه فروش این وانت پیکاپ، تخفیف 10 میلیون تومانی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

پیکاپ آمینو آسنا

مشخصات فنی پیکاپ آمیکو آسنا دو کابین

مدل 224M
بار ناخالص مجاز GVW 3 هزار و 100 کیلوگرم
فضای بار 1815 در 1520 در 515 میلی‌متر
موتور میتسوبیشی
حجم موتور 2378 سی‌سی
سیلندر 4
سوپاپ 16
قدرت موتور 143 اسب بخار
گشتاور 200 نیوتن متر
استاندارد آلایندگی یورو 5
گیربکس 5+1 دنده
ترنسفر باکس 3 حالته با دنده سنگین کمکی
قفل دیفرانسیل تمام اتوماتیک (عدم نیاز به دخالت راننده)
مصرف سوخت 10.7 لیتر در هر 100 کیلومتر
سیستم‌های ترمز ABS و EBD
سایز لاستیک R17 265/65
رینگ 17 اینچی آلومینیومی
نوع سوخت دوگانه سوز
کیسه هوا 2 عدد برای راننده و سرنشین
سایر امکانات
  • ایموبیلایزر یا سیستم ضد سرقت
  • تودوزی دو رنگ
  • صندلی‌های طرح چرم
  • تنظیم صندلی راننده در 8 جهت
  • بلندگوی درهای عقب
  • رنگ متالیک
  • دستیگره‌های در کرومی
  • آینه‌های جانبی کرومی
  • گارد ایمنی اتاق
  • قلاب‌های داخل و خارج جابار
  • رکاب مجزا
  • قفل کودک
  • درهای تقویت شده در برابر تصادف
  • دوربین عقب
  • فرمان هیدرولیک
  • شیشه‌های برقی
  • آینه‌های جانبی راهنمادار
  • قفل مرکزی
  • تنظیم نور چراغ‌های جلو
  • آینه وسط ضد نور بالا
  • کنترل سیستم صوتی روی فرمان
  • سیستم چندرسانه‌ای با USB، نمایشگر LCD و سیستم مسیریاب
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا دو کابین دو دیفرانسیل

روش فروش قیمت تمام شده خودرو بدون ارزش افزوده (تومان) تخفیف خرید (تومان) مبلغ واریز اولیه (تومان) تکمیل وجه ظرف مدت 45 روز (تومان) سود مشارکت مبلغ پرداختی زمان تحویل خودرو (تومان)
نقدی 133 میلیون 10 میلیون 123 میلیون
اقساطی 20 میلیون 40 میلیون 16 درصد متناسب با پرداخت‌های انجام شده
  • زمان تحویل خودرو، 150 روز کاری اعلام شده است.
  • ارزش افزوده بر عهده خریدار است.

گالری عکس های آمیکو آسنا دو کابین

۱۲ دیدگاه

  1. بنظرم بیشتر از ۷۰ نمی ارزه اونم قسطی…
    باور کنید اینم مثل خودروی چینی ریچ که شبیه بدنه نیسان پیکاپ هست وهمه از خریدش پشیمونن رو دستشون میمونه

    (0)
  2. وقتی با 60 الی 70 میشه نیسان پیکاپ تمیز مدل 90 یا 89 خرید فقط یه عقل ناسالم میره 133 تومن واسه این آهن پاره ی چینی بده

    (0)
  3. مهندس علی حسین منصوری

    نتیجه بررسی و تست فنی پیکاپ آمیکو که طراحی و ساخت شرکت چینی Huanghai است برتری ظاهری این وانت را مشخص می کند وانتی جادار ، نسبتاً مجهز با ظاهری قدرتمند که نمای جانبی و پشت خودرو زیبا و متناسب است اما نمای جلو این خودرو کار را خراب کرده است. در حالیکه طی دو سه سال گذشته بیشتر وانت های جهانی سعی کرده اند چراغ های جلو را به طور افقی کشیده و ظاهری مدرن تر را نمایان سازند این شرکت چینی علاقمند به چراغ های بزرگ و نسبتاً ساده است که ما را بیشتر به یاد خودروهای بی اصالت طراحی داخل کشور می اندازد.
    از نظر فنی موتور میتسوبیشی گرچه برند معتبر و معروفی است( البته نه به اندازه تویوتا و نیسان ) اما این موتور ساخت چین و تحت نظر یا تحت لیسانس میتسوبیشی است به قول دوستان بازار خودرو شرکت میتسوبیشی یه پولی گرفته و نقشه ها و قالب ها و طرح ها را به شرکت چینی Huanghai فروخته است. حالا باطن موتور هم مانند ظاهر ژاپنی است یا نه بماند.؟؟؟؟
    ایده خوبی که شرکت آمیکو بکار برده تا اقبال عمومی برای خرید این خودرو را بالا ببرد استفاده از سیستم دوگانه سوز در پیکاپ آمیکو است در واقع مهندسان شرکت آمیکو با گازسوزکردن پیکاپ آمیکو (آسنا) سعی در بالا بردن تقاضا و فروش خوب و کسب درآمد فروش بالا از این خودرو دارند غافل از اینکه مردم ایران متفکرتر از آن هستند که فریب این ایده پیش پاافتاده را بخورند همه می دانند در بازار خودرو و در مراکز گاز سوزکردن خودرو ، هزینه گازسوز کردن خودرو بین 700 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان است تازه این نرخ مراکز استاندارد است که کپسول و رگولاتور و اتصالات استاندارد بین المللی می اندازند واگرنه در تعمیرگاه ها و کارگاه های غیراستاندارد نرخ گازسوز کردن به بالای یک میلیون تومان نمی رسد.
    در شرایطی که پیکاپ نیسان ژاپنی دست دوم و سرپا و قدرتمند مبالغی بین 35 تا 50 میلیون است و پیکاپ ریچ که مشابه همین پیکاپ ژاپنی با همان طراحی و ظاهر و با موتور پینی مشابه موتور آسنا (پیکاپ آمیکو) با قیمت صفرکیلومتر حدود 67 میلیون تومان و تازه با شرایط خرید اعتباری و پرداخت چند مرحله ای و وام است کدام آدم دیوانه ای می آید و پیکاپ آمیکو (آسنا) را با قیمت بالای صد میلیون می خرد چون پیکاپ آمیکو دقیقاً مشابه ریچ و با موتور مشابه چینی و بدنه مشابه چینی است تنها ظاهری بزرگتر و سنگین تر و دارای مقاومت تونل باد بیشتر است که ظاهرش هم عاریت گرفته از خودروهای آمریکایی است با این تفاوت که وانت آمریکایی دارای بدنه ای با فولاد تقویت شده و شاسی بسیار محکم است ولی بدنه و شاسی خودروهای چینی ……..اصلاً قابل مقایسه با آنها نیستند پس براحتی میتوان یک وانت ریچ یا کاپرا خرید و با هزینه ای کمتر از 2 میلیون ( با کفی جدید قسمت بار) آن را دوگانه سوز استاندارد کرد و نیازی به هزینه کردن پنجاه میلیون بیشتر برای دوگانه سوز بودن و ظاهر زیبا داشتن خودرو نیست.
    از طرفی آمیکو ادعا کرده وانت آسنا 3.5 تن است که در واقع 2تن وزن خودرو و یک و نیم تن هم بار می کشد البته این را در عمل باید دید چرا که معمولاً برای جلوگیری از فشار به موتور و صدمه دیدن گیربوکس و پلوس بردن بار بالای یک تن کار اشتباهی است البته وانت های مزدا و ریپ و کاپرا هم توان بردن بار یک تنی را دارند حتی پیکان وانت هم این توانایی را دارد اما با سرعت کم و احتیاط این امر امکان پذیر است.
    تنها وانت نیسان یا همان زامیاد و سایپا توان بردن بارهای تا دو تن را به دلیل شاسی و بدنه قوی دارند البته این نوع بارکشی در جاده ها و با سرعت بالای 60 کیلومتر بسیار خطرناک و غیر ایمن است.
    در کل میتوان گفت بیشترموتورهایی که برای انواع وانت تک کابین و دو کابین(پیکاپ) توسط شرکت های چینی طراحی و ساخته می شوند انواع طراحی های میتسوبیشی و تحت لیسانس میتسوبیشی است که در چین ساخته و مونتاژ می شود و بجز برخی قطعات حساس و پیچیده که ساخت ژاپن و کره است تمام اجزای این موتورها در چین ساخته و مونتاژ می شود که در سال های اولیه استفاده کارکرد قابل قبولی دارند اما به دلیل ضعیف بودن آلیاژ بکار رفته در این موتورها و پایین بودن تکنولوژی کارخانه های خودرو سازی چین ، استهلاک این موتورها به تدریج افزایش می یابد و عمر مفید موتورهای ساخت چین پایین است و باید گفت که این موتورها یک بار مصرف هستند و ارزش تعمیر ندارند.

    (3)
  4. 133 میلیون واسه امیکو؟
    مگه جنگه؟
    کامیون هاش که راننده ها حرفی واسه گفتن نداشتن
    بنظرم اشتباهه محض
    دوباره ملت باید تحریم کنن تا حق گمرکی ها بیاد پایین
    نهایت قیمت 80 تا 100

    (0)
  5. هیچ جا تو دنیا مثه ایران ماشین گرون نیس.ماشین 200 میلونی رو تو همین کشورهای عربی با 20میلون ایران میشه خرید.

    (1)
  6. اصلن چرا ماشین در ایران اینهمه گرونه ، همه مراکز دولتی و وابستگانشون ازش سهم میبرن معمولا هم موقع تحویل یک خرابی داره ، ضمن اینکه هیچ وقت بموقع تحویل نمیدن ، ولی همیشه اول چول را میگیرن ، هیشوقت نشده بری چول بدی همانجا ماشین بگیری ، اول باید مشتری اعتماد کنه به اونها، اینجا همشی برعکسه. هر کی با مکن موافقه لطفن تایید کنه.

    (6)
  7. سازنده محترم شرمنده به نظرت گرون نیست برادر؟
    هایلوکس خیلی به صرفه تره با اینکه گرونتره.
    برید عامو بیشینید تا مردم بیان بخرن.

    (6)
  8. بابا مگه مردم عقلشونا از دست دادند خوب میرند هایلوکس میخرند با این پول

    (4)
  9. 133 میلیون از همین حالا باید تولیدش متوقف کنه که ضرر نکنه ، نهایت قیمتی که بتونه 100 تاش بفروشه 80 میلیون .

    (3)
  10. قیمت ۱۳۳ زیاده اگر روی ۱۰۰ بود و شرایط اقساط میدادن به خاطر ابعاد بزرگ و شاسی اون می ارزید ادم ریسک کنه و بخره و امتحان کنه ولی الان برتری به فوتون ایران خودرو دیزل و کاپرا ۲ هست به خاطر قیمت و امکانات

    (2)
  11. چهار ماهه پاره میاد ، ولی هیچ خبری از تست ایمنی و تست تصادف نیست ، استاندارد یورو پنج هم الکیه ، استاندارد های روز اروپا رو هم نداره

    (3)
  12. 133 میلیون واسه وانت چینی امیکو؟
    مگه جنگه؟
    با کامیون هاش که راننده ها جرات نمی کردن مسافت دور برن
    بنظرم اشتباهه

    (5)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*