مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 یک هفته پیش از رونمایی لو رفت

مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 یک هفته پیش از رونمایی لو رفت

در حالی که تنها یک هفته تا معرفی فبلت جدید و رده‌بالای شیائومی زمان باقی مانده، مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) در فضای مجازی منتشر شده است.

شاید تنها خبر رسمی از مدل بعدی سری Mi Mix شیائومی، تاریخ معرفی آن باشد. این کمپانی سازنده چینی تایید کرده که پرچمدار بعدی خود را در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) معرفی خواهد کرد. اما به تازگی شایعاتی منتشر شده که برخی مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 را لو داده است. با این حساب، و با توجه به شایعات قبلی، می‌توان گفت که تقریبا تمامی ویژگی‌ها و امکانات فنی پرچمدار جدید شیائومی مشخص شده‌اند.

طبق شنیده‌های چند هفته اخیر، موبایل جدید شیائومی به صفحه نمایش 6 اینچی، سیستم عامل اندروید 7 نوقا، پشتیبانی از تشخیص چهره سه‌بعدی و یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

اما بر اساس شایعات جدید، چیپست رده‌بالای اسنپدراگون 836 در شیائومی می میکس 2 استفاده خواهد شد که به واسطه این تراشه قدرتمند، گوشی جدید شیائومی در سطح بالایی از توان پردازشی قرار خواهد گرفت. همچنین، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 8 اوریو بر روی می میکس 2 نصب خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 یک هفته پیش از رونمایی لو رفت

اما چیزی که در این بین مشکوک به نظر می‌رسد این است که هنوز چیپست اسنپدراگون 836 توسط کمپانی کوالکام معرفی نشده است. این در حالی‌ست که کمتر از 8 روز دیگر، شیائومی می میکس 2 معرفی می‌شود. به علاوه اینکه، بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد عرضه اسمارت فونی مجهز به سیستم عامل اندروید 8 اوریو باشیم.

مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 یک هفته پیش از رونمایی لو رفت

در هر صورت، شایعات جدید، اطلاعات تازه و مهم دیگری از مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 را نیز در بر دارند که شایعات قبلی را نقض می‌کنند؛ بر این اساس، پرچمدار چینی‌ها به نمایشگری 6.2 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل و یک باتری قدرتمند 4400 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. تصاویر لو رفته از مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 همچنین خبر از دوربینی با سنسور 20 مگاپیکسلی می‌دهد؛ دوربینی که به احتمال زیاد، دوگانه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یعنی اینقد حال میکنم رقابت شدید بین کمپانی های بزرگ تولید کننده باعث شده اینقد کیفیت بره بالا -چقد خوبه این شیائومی-مطمئنم تو رتبه اول یا دوم بهترین گوشی سال خواهد شد این شیائومی می میکس 2