سرویس Hue Entertainment فیلیپس

سرویس Hue Entertainment فیلیپس رنگ نور لامپ ها را با تم فیلم در حال اجرا هماهنگ می‌کند

کمپانی فیلیپس در ایفا برلین از سرویس Hue Entertainment رونمایی کرد. این سرویس رنگ نور لامپ های هوشمند Hue را با تم فیلم در حال اجرا هماهنگ می‌کند. اما چگونه؟

سرویس Hue Entertainment عرضه‌ای جدید از سوی شرکت فیلیپس با شعار «صدای فراگیر برای چشم‌ها» است که فیلیپس در پنجمین سال تولد Hue آن را روانه ایفا 2017 برلین کرد.

این سرویس تمامی محصولات روشنایی رنگی Hue فیلیپس را همراه با حرکات قابل مشاهده در فیلم‌ها، بازی‌ها و حتی موسیقی قابل پخش تلویزیون هماهنگ خواهد کرد؛ اگر چه هنوز به طور جدی مشخص نیست، این هماهنگی با موسیقی‌ها به چه شکلی انجام خواهد گرفت! به طور مثال این ایده می‌تواند زمانی که بر روی تلویزیون تصویری از دریا قابل مشاهده است، نورهای ساطع شده از لامپ‌های هوشمند فیلیپس را به رنگ آبی درآورده و یا زمانی که فرزند شما مشغول تماشای انیمیشن تارزان است، نورها مطابق تم رنگی تصویر به نمایش درخواهند آمد.

سرویس Hue Entertainment فیلیپس

این کمپانی در رویداد خبری خود برای معرفی سرویس Hue Entertainment ، تصاویری از انیمیشن Moana ساخت دیزنی را پخش کرد که همراه با رنگ صحنه‌ها به شکل خیلی جذابی،‌ رنگ نور لامپ های هوشمند اطراف تلویزیون نیز تغییر پیدا می‌کردند. تغییر رنگ لامپ‌ها به شکل خودکار انجام می‌شود و باعث جذاب‌تر شدن محتوای قابل پخش خواهد شد؛‌ هرچند به اعتقاد ما پتانسیل منحرف کردن حواس بینندگان را نیز دارد.

زمان آغاز به کار سرویس Hue Entertainment

فیلیپس در نظر دارد این ویژگی را با همکاری شرکای صنعت سرگرمی که علاقه‌مند به استفاده از صحنه‌های نورانی در کنار محتوا هستند گسترش دهد تا مطمئن شود این تکنولوژی جدید مخاطبان خاص خودش را از سراسر جهان پیدا می‌کند. سرویس Hue Entertainment فیلیپس توسط یک به‌روزرسانی فریمور به صورت رایگان در اختیار صاحبان چراغ‌های V2 Hue و Hue color قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود فیلیپس در ماه دسامبر از نسخه نهایی این سرویس جذاب پرده برداری کنند.

البته این پایان کار فیلیپس در ایفا نبود. آن‌ها از نسل‌های جدیدی از آباژور رو میزی Felicity، نورافکن Buratto و لامپ حمام متصل Struana نیز رونمایی کردند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*