هدفون بلوتوثی سونی

سه مدل هدفون بلوتوثی سونی با نام‌هایی عجیب و غریب معرفی شدند

سه مدل هدفون بلوتوثی سونی با نام‌های h.ear in 2 Wireless NC، h.ear on 2 Mini Wireless و h.ear in 2 Wireless در ایفا 2017 رونمایی شدند. در ادامه بیشتر با این سه محصول آشنا خواهیم شد.

ایفا امسال مملو از محصولات صوتی بود که از سوی شرکت‌های مختلف معرفی شدند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به معرفی اسپیکرهای مبتنی بر دستیار گوگل کمپانی جی بی ال به نام JBL Link و چندین هدفون نویز کنسلینگ از سوی کمپانی سونی اشاره کرد. حال سونی شب گذشته بار دیگر میزبان یک رویداد خبری بوده و از چند هدفون و ایرفون جدید رونمایی کرده است. نکته جالب، اسامی عجیب و غریب این دو مدل هدفون بلوتوثی سونی است!

سه هدفون بلوتوثی سونی با نام‌هایی عجیب

Sony h.ear in 2 Wireless NC

اول از همه نگاهی به هدفون بلوتوثی سونی h.ear in 2 Wireless NC خواهیم انداخت. خوشبختانه این محصول بهتر از نامش است. سونی ادعا می‌کند عمر باتری این هدفون بی سیم 28 ساعت است و شما می‌توانید انگشت خود را بر روی قسمت راست هدفون بکشید تا عملیاتی خاص انجام گیرد. در اینجا همچنین یک دکمه‌ی “Quick Attention” یا توجه سریع نیز وجود دارد که می‌تواند فورا صدای موسیقی را کاهش داده و صدای محیط اطراف شما را به گوشتان برساند.

_________________

 

بلوتوث LDAC کامل توسط این هدفون پشتیبانی می‌شود و می‌توانید از NFC برای جفت سازی سریع دیوایستان نیز استفاده کنید. هدفون بلوتوثی سونی h.ear in 2 Wireless NC را می‌توانید با قیمت 299 دلار از آمازون پیش خرید کنید. در حال حاضر این مدل در سه رنگ قرمز، آبی و خاکستری موجود است.

Sony h.ear on 2 Mini Wireless

Sony h.ear on 2 Mini Wireless

اگر نام محصول نخست بد بود، این مدل بدتر است! هدفون بلوتوثی سونی h.ear on 2 Mini Wireless کمی جمع و جورتر از مدل نخست است. این مدل نظیر برادر بزرگتر خود به طور کامل یک هدفون دور گوشی تلقی نمی‌شود، اما از تمامی ویژگی‌های مدل NC برخوردار است. شما پشتیبانی از LDAC و NFC، یک پد کنترل در سمت راست برای اعمال تنظیمات و همچنین عمر باتری 24 ساعته را می‌توانید بر روی این محصول نیز داشته باشید.

_________________

 

h.ear on 2 Mini Wireless با قیمت نسبتا کمتر 299 دلار به فروش خواهد رسید. متاسفانه این محصول در هیچ جا پیش فروش نشده است!

Sony h.ear in 2 Wireless

Sony h.ear in 2 Wireless

اگر علاقه‌مند به ایرفون‌ها هستید، سونی برای شما نیز مدلی را به تولید رسانده است. ایرفون h.ear in 2 Wireless حاوی عمر باتری 8 ساعته،‌ 4 تو گوشی مختلف، درایورهای 0.35 اینچی گنبدی شکل و کابل‌هایی با قدرت مغناطیسی برای جلوگیری از در هم پیچیدن است. پشتیبانی کامل از LDAC همراه با NFC برای جفت سازی سریع نیز در این ایرفون بلوتوثی تعبیه شده است.

_________________

 

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این ایرفون پشت گردنی، لرزش آن در هنگام دریافت تماس از سوی شما است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت 199 دلار از وب‌سایت آمازون پیش خرید کنید. جدا از 5 رنگی که این محصول دارد، در حال حاضر تنها با رنگ‌های قرمز، آبی و خاکستری برای پیش فروش قرار داده شده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*