گلکسی جی 7 پلاس معرفی شد؛ میان‌رده‌ای دیگر با دوربین دوگانه

سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس معرفی شد؛ میان‌رده‌ای دیگر با دوربین دوگانه

سامسونگ با معرفی گلکسی جی 7 پلاس (+Galaxy J7) بار دیگر نشان داد که تا چه میزان به دوربین دوگانه علاقه‌مند شده است. در ادامه، مشخصات و قیمت این گوشی جدید را ببینید.

پس از معرفی گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در روزهای اخیر، این دومین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است که در ماه جاری رونمایی می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، ساعاتی پیش گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس با دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی در کشور تایلند معرفی شد.

مشخصات گوشی گلکسی جی 7 پلاس

مشابه آنچه در گلکسی جی 7 2017 (Galaxy J7 2017) و گلکسی جی 7 پرو (Galaxy J7 Pro) شاهد بودیم، گلکسی جی 7 پلاس نیز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح تصویر FHD به همراه بدنه‌ای آلومینیومی مجهز است. اما برخلاف آنها، جی 7 پلاس دارای پردازنده اگزینوس 7870 نبوده و قدرت خود را از چیپست مدیاتک هلیو پی 20 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز می‌گیرد.

به علاوه اینکه، گوشی گلکسی جی 7 پلاس به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهزاست که این میزان فضا با استفاده از یک کارت حافظه microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

دوربین دوگانه گلکسی J7 پلاس از سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/1.7 به همراه لنزی 5 مگاپیکسلی با دیافراگمی به وسعت f/1.9 تشکیل شده است. این گوشی با استفاده از دوربین دوم خود قادر است تصاویری پرتره با پس‌زمینه مات گرفته و لذت عکاسی را دوچندان کند. در قاب جلو نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/1.9 جا خوش کرده است.

گلکسی جی 7 پلاس معرفی شد؛ میان‌رده‌ای دیگر با دوربین دوگانه

اما شاید یکی از تفاوت‌های عمده گلکسی جی 7 پلاس با هم‌رده‌های خود، یعنی گلکسی جی 7 پرو و جی 7 2017 در میزان ظرفیت باتری آنها باشد. مشخصات گلکسی جی 7 پلاس خبر از کوچکتر شدن باتری آن به 3000 میلی‌آمپر ساعت می‌دهد در حالی که هم‌خانواده‌های آن به باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بودند. قطعا کاهش ظرفیت باتری در کنار دوربین دوگانه، بر کاهش مدت‌زمان روشن بودن گوشی اثر خواهد گذاشت.

از دیگر تفاوت‌ها و البته مزیت‌های سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس نسبت به رقبای هم‌خانواده‌اش، می‌توان به سنسور اثر انگشت در دل دکمه هوم، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و اپلیکیشن بیکسبی هوم اشاره کرد.

گوشی جدید سامسونگ از هم‌اکنون با قیمتی معادل 390 دلار در کشور تایلند قابل سفارش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باتریش کارو خراب میکنه.

  2. بی نظیر ترین میان رده دنیا

  3. به نظر من این موبایل اگر شکل قشنگترین داشت بهتر بود