شاتل موبایل

اولین تجربه واقعی همگرایی خدمات ثابت و سیار با شاتل موبایل محقق می‌شود

محمد حسن شانه ساززاده، رئیس هیات مدیره شرکت های شاتل در مراسم راه‌اندازی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل از تجربه واقعی همگرایی خدمات ثابت و سیار سخن گفت.

رئیس هیات مدیره و موسس گروه شرکت های شاتل‌‌، آغاز به کار شبکه تلفن همراه شاتل موبایل را سرآغاز تحقق نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار در ایران عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، محمد حسن شانه ساززاده، صبح شنبه در نشست خبری اعلام راه‌اندازی تجاری به صورت آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل گفت شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل به عنوان «شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل»، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد.

شاتل موبایل

وی افزود این شرکت، خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه می‌کند.

شانه‌ساززاده در ادامه گفت:

محصولات و خدمات مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش تلفنی 24 ساعته، پوشش شبکه در نزدیک به 600 شهر، خدمات رومینگ بین‌الملل مقرون به صرفه، پوشش سراسری شبکه نمایندگی در بالغ بر 900 نقطه، پیش‌شماره منحصربه‌فرد 09981 و روش‌ها و کانال‌های متنوع خرید محصولات، سرویس‌ها و شارژ و راهکارهای سازمانی از جمله توانمندی‌های شبکه شاتل موبایل را تشکیل می‌دهند.

شانه‌ساززاده در خصوص وضعیت حضور شاتل در بازار کشور نیز عنوان کرد که ارایه سرویس‌های اینترنت پرسرعت +ADSL2 و VDSL2، VoIP، تهیه و نصب تجهیزات شبکه‌های دسترسی و تجمیع، پهنای باند، تلفن ثابت، خدمات نقطه به نقطه، میزبانی سرور، راهکارهای امنیتی اینترنت، خدمات ویژه محتوا و خدمات تکمیلی مانند نماوا از مهمترین خدمات شاتل به شمار می‌روند.

به گفته رئیس هیئت مدیره گروه شرکت های شاتل، فعالیت بیش از 400 نماینده رسمی انحصاری در سراسر کشور، ارائه سرویس در نزدیک به 400 شهر کشور و بیش از یک هزار بازفروشنده از کانال‌های ارایه خدمات شاتل در همه استان‌های کشور هستند و در بیش از هزار و 500 نود و مرکز مخابراتی تجهیزات شاتل نصب و در حال ارائه خدمت هستند.

شاتل موبایل

موسس شاتل افزود گروه شرکت های شاتل 10 آبان 1394 به منظور ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت مستقل از فناوری، پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت موسوم به FCP را که پروانه جامعی در حوزه خدمات ارتباطی ثابت است و بر بستر آن ارایه خدمات VoIP، IXP، PSTN، CDN، دیتاسنتر، VOD ،XDSL ،FTTX ،CP ،OTT ،IPTV ،VPN ،WiFi و LTE  امکان‌پذیر شده را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد.

مهم‌ترین پروژه‌های شاتل موبایل در حوزه FCP

شانه‌ساززاده یکی از مهمترین پروژه‌های شاتل در حوزه FCP را پروژه FTTC به عنوان مهمترین پروژه حوزه پهنای باند ثابت عنوان کرد و اتصال به کافوهای مخابرات مطابق پروانه طرفین را چالش اصلی این پروژه شاتل دانست. او یکی دیگر از مهمترین پروژه‌های FCP شاتل را ارائه خدمات تلفن ثابت ذکر کرد و گفت بر بستر این سرویس، ارایه خدمات با هزینه کمتر از شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه، با کیفیت صدای HD، قابلیت جابجایی و با قابلیت استفاده از دفترچه تلفن با امکان ارائه خدمات ویژه برای سازمان‌ها ممکن شده است.

رئیس هیات مدیره شاتل، ارایه خدمات ارتباطی مانند تلفن ثابت و همراه، اینترنت ثابت و همراه روی یک بستر واحد با هدف یکپارچه‌سازی فرایند خرید، پرداخت، خدمات پس از فروش و تجربه طیف گسترده‌ای از محصولات مکمل را از مزایای FMC به عنوان راهبرد اصلی گروه شرکت های شاتل توصیف کرد.

شاتل موبایل

به گفته شانه‌ساززاده، دریافت طیف گسترده‌ای از خدمات ارتباطی و محتوایی از یک تامین‌کننده به صورت متمرکز، صرفه‌جویی در هزینه و زمان، مدیریت اثربخش نیازمندی‌های ارتباطی و محتوایی از جمله مزایای همگرایی خدمات ثابت و سیار برای مصرف‌کننده است. وی افزود بر همین اساس، بهره‌مندی از هم‌افزایی با سایر کسب و کارهای خانواده شاتل، ایجاد چسبندگی مشتری به برند ارایه‌دهنده خدمات یکپارچه و کاهش نرخ ریزش مشتری و ایجاد تمایز در بازار رقابتی از مزایای همگرایی خدمات ثابت و سیار برای شاتل موبایل است.

شانه‌ساززاده با اشاره به اینکه شاتل ظرفیت‌های مهمی برای تحقق FMC به منظور تبدیل شدن به یک بازیگر چهار وجهی را دارا است، گفت شاتل به بازیگر چهار وجهی خدمات بی‌سیم، تلفن، خدمات چندرسانه‌ای و خدمات دسترسی به باندپهن تبدیل شده است.

او در پایان تاکید کرد:

ما می‌خواهیم خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به بازار هدفمان ارائه و آن‌ها را یکپارچه‌سازی کنیم و از طریق آمیختن آن‌ها با تجربه‌هایی از دنیای واقعی برای مشتریانمان ارزش خلق کنیم و تجربه متمایزی از خدمات ارتباطی و نه صرفا خدمات و محصولات مخابراتی و ارتباطی بفروشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دنباله روی از قبلیها با اندکی چاشنی تخفیف ادعایی، هنر نیست!
    اگر حرف نویی باشد؟ حدّ اقلش، تحویل همه کارکردهای ارتباطی به یک معناست (دیتا).
    در صورتیکه همه چیز دیتا باشد، دیگر سخن از چندین دقیقه مکالمه/چند پیامک/چند گیگ اینترنت (درونی/برونی) بی معناست.
    مثل شیر آب، که نه تنها نوع مصرف، برایش مهم نیست بلکه محدودیت حجمی و زمانی هم ندارد.
    اگر شیر آب را بستی، پولی هم نخواهی پرداخت؛ اگر هم شیر آب را بیشتر از قبل باز گذاشتی، هزینه کارکردت را خواهی پرداخت؛ نه کمتر نه بیشتر؛ جمعه/شنبه هم ندارد.
    توجیهاتی که تحت عناوین کمباری/پرباری (پیک مصرف) یا شبانه/روزانه میشود، بهانه های گرانفروشی و انتساب ضعف دستگاه، به مصرف کننده است! گویی اصل ماجرا، خدمتی فی سبیل الله بوده است؟!

    • توو یه جمله میگفتی ک ” دلیلی نداره به بهونه گرونفروشی اینهمه واسه ما صغری کبری بچینید”
      نیازی به استفاده از اینهمه واژه های گرانمایه نبود 😐

      • منظورم اصلاح نگاه به تکنولوژی و ارتقای سطح بهروری از آن بود؛ یعنی:
        1- اساس دنیای دیجیتال بر انتقال دیتاست.
        2- واحد انتقال دیتا کیلوبایت است.
        3- کیلوبایت هم دور/نزدیک و خودی/نخودی ندارد؛
        4- هزینه هر کیلوبایت هم، دولتی/خصولتی/خصوصی، نمیشناسد.
        لذا اصطلاحاتی مثلِ درون-شبکه/برون-شبکه، تلاش برای زورچپانی آنالوگِ مرحوم، به دنیای دیجیتال اند.
        اگر 1کیلوبایت=1ریال فرض شود؛ کسیکه 99کیلوبایت مصرف کرده 99ریال خواهد پرداخت، نه 100ریال؛ همینطور کسیکه 101کیلوبایت مصرف کرده، 101ریال خواهدپرداخت، نه 100ریال. [مثل قبض آب].
        پس: این/آن کیلوبایت نداریم؛ یعنی فرق نمیکند که از دو گوشی ای که در دو دستم گرفته ام با یکنوع سیمکارت به گوشی دیگرم تماس/پیامک/تلگرام و… یا با دوستم در نیوزیلند مخابره کنم.
        حال با این تفاصیل، چه یک اپراتور باشد، چه هزارتا.
        “بسته فروشی” هم، “کم و گرانفروشیِ” مضاعف است و معنایی جز دزدی [قانونی؟] ندارد؛ چون نه اپراتور میخواهد، تعطیل کند؛ و نه مشتری میخواهد سیمکارتش را کلاً بلا استفاده رها کند؛ هرکس هر وقت خواست هرچقدر کیلوبایت 1ریالی مصرف کرده،سر بُرج همانقدر پولش را بپردازد.
        سرعت هم، از نیرنگهای (حقّه بازی) مرحوم آنالوگ بود؛ چون در دنیای دیجیتال، سرعت انتقال دیتا به سخت افزارهای فرستنده و گیرنده بستگی دارد، نه به “بسته گرانتر”!