گلکسی Note 8

برنامه سامسونگ برای فروش 700 هزار نسخه گلکسی Note 8 در نخستین ماه عرضه

سامسونگ رسما اعلام کرده است که در نخستین ماه عرضه، 700 هزار نسخه گلکسی Note 8 را به فروش خواهد رساند. مدل 128 گیگابایتی و طلایی این گوشی جزو نمونه‌های اولیه فروش نخواهد بود.

سامسونگ برنامه‌های بزرگی را برای پرچمدار غول پیکر خود، گلکسی Note 8 در سر دارد. گوشی‌ساز کره‌ای اخیرا تایید کرده است که انتظار دارد این محصول فروش بیش از 11 میلیون نسخه‌ای را تجربه کند، اما تعداد نهایی با توجه به این که آن‌ها همواره گوشی‌های خانواده گلکسی S8 خود را نیز می‌خواهند به فروش برسانند می‌تواند تغییر پیدا کند.

روز گذشته سامسونگ عنوان کرد که قصد دارد در نخستین ماه عرضه گوشی گلکسی Note 8 خود، جمعا 700 هزار نسخه از این گوشی را به فروش برساند. برای دستیابی به این هدف، سامسونگ اواخر آگوست همکاری خود با شرکت‌های مخابراتی بزرگ نظیر SK Telecom، KT و LG U Plus را آغاز خواهد کرد. 60 درصد مدل‌هایی که تحویل این شرکت‌ها خواهد شد شامل نسخه 64 گیگابایتی نوت 8 است و 40 درصد آن‌ها نیز مدل‌ها 256 گیگابایتی فبلت جدید کره‌ای‌ها هستند.

غیبت مدل 128 گیگابایتی و طلایی گلکسی Note 8 در نخستین موج عرضه

این شرکت نه تنها مدل‌های مختلف قابل عرضه با حافظه‌ای مختلف را تعیین کرده است، بلکه حتی رنگ‌های آن‌ها را نیز از هم اکنون برگزیده است. سامسونگ انتظار دارد 40 درصد نسخه 64 گیگابایتی گلکسی Note 8 با رنگ‌های آبی (Depp Cyan Blue) و 30 درصد مشکی (Midnight Black) و 30 درصد خاکستری (Orchid Gray) باشند. اما مدل 256 گیگابایتی آن با محدودیت در رنگ مواجه است، به طوری که 60 درصد نسخه‌های قابل عرضه در ماه نخست آبی رنگ بوده و 40 درصد آن‌ها نیز مشکی باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید، سامسونگ هیچ صحبتی در مورد نسخه‌های 128 گیگابایتی و همچنین طلایی (Maple Gold)‌ گلکسی Note 8 نکرده است. این بدان معناست که در موج عرضه ماه نخست سامسونگ قصد ندارد این نسخه‌ها را به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*