هدفون های HDJ-X ، محصولات جدید شرکت پایونیر، مخصوص دی جی‌های حرفه‌ای

هدفون های HDJ-X ، محصولات جدید شرکت پایونیر برای دی جی‌های حرفه‌ای و عاشقان موزیک

هدفون های HDJ-X سه محصول پیشرفته از کمپانی پایونیر (Pioneer) برای دی جی‌های حرفه‌ای و عاشقان موزیک هستند که در نمایشگاه IFA 2017 آلمان از آن‌ها رونمایی شد.

پایونیر شرکتی چندملیتی است که به واسطه‌ی محصولات دیجیتالی خود، در بین علاقه‌مندان شناخته‌شده است؛ هدفون‌های HDJ-X که شامل سه دستگاه X5، X7 و X10 می‌شوند هم جزو این محصلات خوش‌ساخت هستند. البته هدفون X10 به دلیل مشخصات برجسته‌اش به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی شده است. این محصول درایوری 50 میلی‌متری داشته و توانایی تولید صداهایی در رنج 5 تا 40 کیلوهرتز را دارد.

البته سایر هدفون های HDJ-X هم مانند X10 از مشخصات جالب‌توجهی برخوردارند و بر اساس ادعای پایونیر، تحت آزمایش‌های مقاومت بسیاری قرار گرفته‌اند. این محصولات به خوبی در برابر ضربه مقاومت می‌کنند و توانایی باز و بسته شدن به میزان 2 هزار بار را بدون بروز هیچ مشکلی دارند. نکته دیگر، قابلیت تحمل پیچش هدفون های HDJ-X و مقاومت بالای آن‌ها در مقابل خم شدن است.

هدفون های HDJ-X ، محصولات جدید شرکت پایونیر، مخصوص دی جی‌های حرفه‌ای

به علاوه، مدل قسمت‌های چرمی مدل HDJ-X10 که روی گوش قرار می‌گیرند و همچنین قسمت نرم هدبند به پوشش نانویی مجهز هستند که محصول را در برابر رطوبت ناشی از تعریق، مقاوم می‌کنند؛ پایونیر ادعا می‌کند که هیچ هدفون دیگر این قابلیت را ندارد. از دیگر مشخصات مدل X10 هدفون های HDJ-X می‌توان به وجود رابط جداشونده‌ی mini-XLR، جعبه‌ی مخصوص نگهداری و دو کابل جداشونده اشاره کرد. یکی از این دو نوع کابل از نوع مارپیچی و به طول 1.2 متر بوده و دیگری هم از نوع کابل صاف، به طول 1.6 متر است.

هدفون های HDJ-X ، محصولات جدید شرکت پایونیر، مخصوص دی جی‌های حرفه‌ای

محصول HDJ-X7 تجربه‌ای مشابه هدفون HDJ-2000MK2 شرکت پایونیر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ این هدفون همانند X10 درایوری 50 میلی‌متری داشته و صداهایی بین 5 تا 30 کیلوهرتز تولید می‌کند. مدل HDJ-X5 هم ظاهری شبیه به سایر هدفون های HDJ-X داشته، درایور آن 40 میلی‌متری بوده و رنج صدایی همانند X7 دارد. هر سه هدفون معرفی‌شده در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ساخته شده‌اند و بخشی از اجزای آن‌ها قابل تعویض است.

هدفون‌های X5، X7 و X10 از اواسط ماه آینده‌ی میلادی به ترتیب با قیمت‌های 99، 199 و 349 دلار به فروش خواهند رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*