یخچال متحرک پاناسونیک

عجیب‌ترین گجت ایفا 2017 : هرچه بخواهید یخچال متحرک پاناسونیک برایتان می‌آورد!

یخچال متحرک پاناسونیک بی‌شک عجیب‌ترین گجت معرفی شده در ایفا 2017 خواهد بود. هر زمانی که این یخچال را فرا بخوانید، به نزد شما خواهد آمد!

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بر روی صندلی اتاق خود نشسته‌اید و با خستگی مفرطی که دارید،‌ هنگام تشنگی مجبور باشید به آشپزخانه رفته و یک لیوان آب بنوشید؟ آیا جذاب نیست هر نوشیدنی یا هر چیز خوراکی که خواستید به جای رفتن شما به آشپزخانه، برایتان آورده شود؟ در حالی که استخدام یک خدمتکار قطعا برای شما هزینه‌ی زیادی را به همراه دارد، مهندسان کمپانی پاناسونیک ایده‌ای را در سر دارند که این مشکل را حل خواهد کرد.

یخچال متحرک پاناسونیک به شما توصیه‌های غذایی نیز می‌کند

کمپانی پاناسونیک با حضور در نمایشگاه IFA 2017 از یک یخچال جدید به نام «یخچال متحرک» پرده برداری کرده است که طرح مفهومی از جنس آینده است! همانطور که از نامش پیداست، یخچال متحرک پاناسونیک قادر به حرکت است و بهترین قسمت قضیه اینجاست که از فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که هرگاه شما آن را صدا بزنید به پیش شما خواهد آمد و به فرامین مختلف صوتی شما واکنش نشان می‌دهد.  یخچال متحرک پاناسونیک همچنین هم به صورت یک یخچال ساده کارایی خواهد داشت و هم توصیه‌هایی را برای وعده‌های غذایی شما انجام می‌دهد.

یخچال متحرک پاناسونیک

با تمام این تفاسیر همانطور که گفتیم به نظر می‌رسد این یخچال در حال حاضر بیشتر یک طرح مفهومی باشد و ما شک داریم پاناسونیک بتواند در آینده‌ای نزدیک آن را آماده‌ی ورود به بازار کند. ابعاد و اندازه‌ی این یخچال کوچک است تا بتواند آزادانه در منزل حرکت کند و بدون برخورد به دیوارها خودش را به شما برساند. علاوه بر این، یک یخچال با چنین ابعادی با توجه به فضای کمی که می‌گیرد، حتی می‌تواند در خانه‌های جمع و جور نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که روز به روز خانه‌های ما در حال هوشمندتر شدن از قبل هستند، اگر روزی شاهد آن بودیم که یخچالمان از آشپزخانه برای ما یک لیوان آب یخ آورد نباید چندان متعحب شویم.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*