یاماها دستیار صوتی آمازون را به موزیک کست خود آورد

الکسا پیانوی مرا بنواز ! یاماها دستیار صوتی آمازون را به موزیک کست خود آورد

یاماها و آمازون در همکاری تازه خود، دستیار صوتی الکسا را به سیستم موزیک کست (MusicCast)‌ اضافه کرده‌اند تا بتوانید با فرمان صوتی خود یک پیانوی دیسکلاویر را به صدا دربیاورید.

ایفا 2017 آخرین روزهای خودش را سپری می‌کند و هر ساعت آن می‌تواند مملو از دستاوردهای جدیدی باشد که کمپانی‌های شرکت کننده آن را در معرض دید همگان قرار می‌دهند. یکی از بیشترین نام‌هایی که در طول برگزاری این رویداد جهانی شنیده شد، دستیار صوتی آمازون الکسا بود.

الکسا اینک بر روی اسپیکرهای هوشمند مختلفی نصب شده است و هر طرفی را که می‌نگریم می‌توانیم دیوایسی را پیدا کنیم که ردپایی از دستیار صوتی آمازون در آن نهفته است. ظاهرا کمپانی یاماها نیز سوار بر موج الکسا در ایفا برلین شده و آن را به سیستم اسپیکر چند اتاقی بی سیم MusicCast خود آورده است.  بنابراین، زین پس شما می‌توانید تنها با صدایتان به پیانوی Disklavier Enspire  خود دستور دهید قطعه‌ای را برای شما بنوازد.

پیانو‌های خانواده دیسکلاویر یاماها، یکی از عجیب‌ترین پیانوها در جهان شناخته می‌شوند. آن‌ها همیشه به عنوان یک پیانو آکوستیک واقعی برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و تنها تفاوت آن‌ها سنسورها، الکترونیک‌ها و مکانیزم‌هایی هستند که می‌توانند مشخص کنند یک پیانیست دقیقا چه کلیدی را فشار داده است.

یاماها دستیار صوتی آمازون را به موزیک کست خود آورد

در حالی که الکسا لزوما مستقیما با فرمان شما پیانو را نمی‌نوازد، مجموعه جدیدی از مهارت‌ها در ماه اکتبر به این پیانو افزوده خواهد شد که حداقل به شما اجازه می‌دهد قطعاتی که پیشتر ضبط کرده‌اید را با صدای خود پخش و یا قطع کنید. این قابلیت ظاهرا جزوی از سیستم موزیک کست یاماها است که چندین اسپیکر، ساندبار، گیرنده های فای و پیانو دیسکلاویر را به یکدیگر متصل می‌کند. بدیهیست که شما نیازی به پیانو برای استفاده از این قابلیت جدید نخواهید داشت، شما تنها باید یک اسپیکر مجهز به موزیک کست داشته باشید؛ هرچند می‌توانید چند اسپیکر را در اختیار داشته و با اتصال آن‌ها به یکدیگر و قرار دادنشان در مکان‌های مختلفی از خانه، یک موسیقی واحد را در سراسر آن‌ها پخش کنید. هرچند این یک قابلیت جذاب است، اما به هیچ عنوان ارزان برای شما تمام نمی‌شود.

موزیک کست از ماه اکتبر میزبان الکسا خواهد بود

آمازون الکسا در ماه اکتبر همراه با یک به‌روزرسانی نرم افزاری به سیستم موزیک کست افزوده می‌شود که دقیقا همان زمان قابلیت‌های جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است شما برای استفاده از آمازون در سیستم موزیک کست، نیازمند تهیه یک اسپیکر آمازون اکو، اکو دات، اکو تپ و یا اسپیکر حاوی نمایشگر اکو شو هستید. قیمت پیانو دیسکلاویر از 28.400 آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*