5 نقص فبلت ال جی V30

5 چیزی که می‌توانست از فبلت ال جی V30 گوشی بهتری بسازد

در این مقاله به ذکر 5 مورد خواهیم پرداخت که وجود آن‌ها در فبلت ال جی V30 معرفی شده در ایفا برلین، از آن گوشی بهتری می‌ساختند. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، کمپانی ال جی با حضور در نمایشگاه IFA 2017 برلین از جدیدترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، فبلت ال جی V30‌ رونمایی کرد. این محصول از طراحی بسیار زیبا،‌ سخت افزاری قدرتمند، قابلیت‌های صوتی و تصویری جذاب، مقاومت در برابر آب و همچنین یک نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های بسیار کم برخوردار است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، هر گوشی جدیدی که روانه بازار می‌شود ما آن را فورا مورد بررسی قرار می‌دهیم و نکاتی از آن استخراج می‌کنیم که جای خالی آن‌ها حس می‌شود و شاید اگر آن‌ها نیز در گوشی جای داشتند، آن محصول، گوشی بهتری می‌شد. فبلت ال جی V30 نیز در کنار تمامی قابلیت‌های خوبی که دارد، فاقد برخی از ویژگی‌ها است که ما در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

5 نقص در فبلت ال جی V30

1. دوربین سلفی بهتر

5 نقص فبلت ال جی V30

ال جی اخیرا دوربین سلفی با لنز واید را در گوشی‌هایش به کار می‌برد که البته در صورت دلخواه شما با یک برش نرم افزاری تصویر حاصله، شبیه به یک تصویر گرفته شده با لنز معمولی سلفی می‌شود. اما واقعیت امر این است که شما با یک لنز 5 مگاپیکسلی اقدام به عکاسی با فبلت ال جی V30 خواهید کرد. متاسفانه عملکرد این دوربین سلفی عالی نیست و این یک مشکل بزرگ را در گوشی های G6 و V20 نیز می‌توانیم مشاهده کنیم.

2. رم بیشتر

5 نقص فبلت ال جی V30

ما همچنان بر این باور استواریم که 4 گیگابایت رم به کار رفته در فبلت ال جی V30 برای یک اسمارت فون مدرن کافی است. اما در سمتی دیگر گلکسی نوت 8 سامسونگ و قاتل پرچمداران،‌ گوشی وان پلاس 5 در نسخه‌هایی مجهز به رم 6 و 8 گیگابایت قابل عرضه هستند. همواره یکی از بخش‌هایی که کمپانی‌ها بر روی عدد آن با یکدیگر رقابت می‌کنند میزان ظرفیت رم است و همین قضیه می‌تواند ذهنیتی را برای مشتری ایجاد کند که هر چه این مقدار رم بیشتر باشد، گوشی پرچمدار قدرتمندتری را در اختیار دارند.

3. خبری از اندورید 8 اوریو نیست

5 نقص فبلت ال جی V30

سال گذشته در حالی که هنوز هیچ گوشی اندرویدی غیر گوگلی طعم اندروید 7 نوقا را نچشیده بود، ال جی با همکاری گوگل، گوشی ال جی V20‌ را به صورت پیش‌فرض همراه با نوقا و البته دستیار گوگل روانه بازار کرد. شاید این اتفاق می‌توانست برای فبلت ال جی V30‌ نیز بی‌افتد و به صورت پیشفرض همراه با اندروید 8 اوریو آماده‌ی ورود به بازار باشد.

4. اسپیکرهای استریو

5 نقص فبلت ال جی V30

آیا شما هم فکر می‌کنید حاشیه‌های کناری خیلی باریک هستند؟ ما نیز همین فکر را می‌کنیم. اسپیکرهای استریو در یک اسمارت فون شاید به طور واقعی آنطور که انتظار دارید استریو نباشند، اما اگر صدای بلندی را می‌طلبید به کمک شما خواهند آمد. همچنین بوم ساند های فای HTC و اسپیکر خانواده آیفون 7 اپل نشان می‌دهند که با بالا بردن باس و فرکانس‌‌های میانی در اسپیکر زیرین می‌توان حتی نوعی ووفر را نیز به وجود آورد.

5. حالت پرتره

5 نقص فبلت ال جی V30

ال جی به جای یک لنز تله فوتو، از یک لنز عریض بر روی سیستم دوربین دوگانه گوشی خود استفاده کرده است که البته بسیاری از مردم قدردان آن هستند. با این حال این کمپانی می‌توانست حاصل کار را چیزی شبیه به عملکرد دوربین‌های حرفه‌ای DSLR کند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های بزرگی هستند که می‌توانند افکت بوکه را بر روی تصاویر تهیه شده با گوشی اعمال کنند، بنابراین ما مطمئنیم که یک کمپانی گوشی ساز نیز می‌تواند چنین قابلیتی را در رابط کاربری محصول دو دوربینه خود بگنجاند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*