هدفون پشت گردنی Jabra Elite 25e

هدفون پشت گردنی Jabra Elite 25e ؛ بهترین عمر باتری در کلاس خود با قیمتی عادلانه

هدفون پشت گردنی Jabra Elite 25e جدیدترین محصول کمپانی جبرا است که امروز در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شد. این هدفون بی سیم دارای عمر باتری 18 ساعته بوده و با قیمت زیر 100 دلار به فروش خواهد رسید.

ظاهرا این روزها هدفون های پشت گردنی بی سیم به یکی از محبوب‌ترین لوازم پخش موسیقی جهان تبدیل شده‌اند. اگر چه شاید برخی از مردم این استدلال را داشته باشند که استفاده از چنین لوازمی تیپ و استایل آن‌ها را بر هم می‌زند،‌ اما آن‌ها مزیت‌های خارق‌العاده‌ای دارند که به راحتی می‌تواند هر نکته منفی را خنثی کند. سیم متصل به آن‌ها به هم نمی‌پیچد و ارائه کننده عمر باتری 2 برابر سایر هدفون‌های تو گوشی بی سیم است.

امروز کمپانی جبرا با حضور در نمایشگاه IFA 2017 میزبان یک رویداد خبری بود و از تازه‌ترین دستاوردهای خود پرده برداری کرد. یکی از جذاب‌ترین محصولات جدید آن‌ها هدفون پشت گردنی Jabra Elite 25e است که با قیمت فوق‌العاده مناسب 79 دلاری به فروش خواهد رسید.

عمر باتری 18 ساعته هدفون پشت گردنی Jabra Elite 25e

برای چه ما می‌گوییم که قیمت این محصول بسیار مناسب است؟ اول از هرچیزی باید به عمر باتری فوق‌العاده عالی 18 ساله آن اشاره کنیم. با توجه به این که اکثر محصولات در این رنج قیمت، از عمر باتری تقریبا نصف عمر باتری هدفون پشت گردنی Jabra Elite 25e برخوردارند این می‌تواند یک مزیت فوق‌العاده به حساب آید. با این حال ما باید آن را در دنیای واقعی بی‌آزماییم و اگر این مانورهای تبلیغاتی شرکت جبرا درست از آب درآمد، سپس به تعریف و تمجید از آن بپردازیم.

این هدفون پشت گردنی به تاییدیه IP54 برای مقاومت در برابر آب و همچنین محافظت از میکروفون در هنگام وزیدن‌ باد برخوردار است. بند این هدفون باریک است و می‌توان آن را از چند جهت مختلف کمی خم کرد. در اینجا همچنین یک دکمه کنترل صوتی اختصاصی نیز بین کلیدهای ولوم صدا وجود دارد که قابلیت دسترسی به دستیار صوتی Siri و Google Now را اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بین مکالمات، ‌خواندن پیام‌ها و تغییر آهنگ‌ها بدون آن که نیازی به نگاه کردن گوشی باشد جابجا شوند. متاسفانه به نظر می‌رسد راهی برای عقب رفتن آهنگ‌ها نیست.

لازم به ذکر است فروش فیزیکی و آنلاین هدفون پشت گردنی Jabra Elite 25e از اوایل ماه اکتبر آغاز خواهد شد. اما اگر علاقه‌مند به این محصول هستید از همین حالا می‌توانید آن را پیش خرید کنید.

لینک پیش خرید Jabra Elite 25e

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*