رابط کاربری جدید ال جی V30

چه قابلیت‌هایی در رابط کاربری جدید ال جی V30 گنجانده شده است؟

در این مقاله نگاه نزدیکی به قابلیت‌های گنجانده شده در رابط کاربری جدید ال جی V30 ، پرچمدار گوشی‌های کمپانی LG برای سال 2017 خواهیم انداخت.

کمپانی ال جی با حضور در نمایشگاه ایفا 2017 از تازه‌ترین پرچمدار گوشی‌های سری V خود پرده برداری کرد. ما نیز با حضور در این رویداد خبری فرصت داشتیم تا برای نخستین بار این گوشی را در دست بگیریم و با آن بیشتر آشنا شویم. ما با مجموعه ای از قابلیت‌های تازه ملاقات کردیم که در رابط کاربری جدید ال جی V30 گنجانده شده و همگی باعث هرچه بیشتر جذاب شدن این فبلت پرچمدار اندرویدی شده‌اند.

از اپلیکیشن شرتکات‌هایی نظیر رابط کاربری پیکسل گرفته تا کنترل‌های پیچیده برای کالیبراسیون رنگ صفحه و غیره همگی از امکانات جدیدیست که ما می‌توانیم در رابط کاربری جدید ال جی V30 بیابیم. در ادامه به طور مفصل‌تری به معرفی این امکانات تازه خواهیم پرداخت.

قابلیت‌های رابط کاربری جدید ال جی V30

 

1. اپلیکیشن شرتکات‌هایی شبیه پیکسل

رابط کاربری جدید ال جی V30

فشار بلند مدت بر روی یک آیکون در صفحه هوم، یک منو از شرتکات‌ها را همراه با عملکردهای سریع مخصوص اپلیکیشن‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

2. پروفایل‌های رنگ نمایشگر

رابط کاربری جدید ال جی V30

گزینه‌ی جدید تنظیم رنگ صفحه در در رابط کاربری جدید ال جی V30 به شما اجازه می‌دهد تا بسته به سلیقه‌ی خود، بهترین بالانس رنگ RGB را به وجود اورید. در اینجا همچنین مجموعه‌ای از تنظیمات از پیش ساخته شده برای راحتی کاربران نظیر مشاهده فیلم، نمایش عکس، وب‌گردی و حالت نرمال نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

3. ابزارهای مخصوص گیم

رابط کاربری جدید ال جی V30

زمانی که شما یک بازی را در گوشی V30‌ به اجرا دربیاورید، یک آیکون کوچک بر روی صفحه نمایان می‌شود که می‌تواند تنظیمات مختلفی از قبیل تغییر رزولوشن و نرخ فریم را در اختیار کاربران قرار دهد. در اینجا همچنین یک گزینه به نام “Break”‌نیز وجود دارد که روشنایی صفحه و عملکرد بازی را بدون آن که نیازی به خارج شدن از بازی باشد، کاهش دهید.

4. المان‌های رابط کاربری با بازخورد هپتیک به کاربران پاسخ می‌دهند

رابط کاربری جدید ال جی V30

ما هنوز نمی‌دانیم که موتور ویبره موجود در V30 آیا متفاوت از آن چیزیست که در G6 به کار رفته یا خیر، اما ال جی به شکل حرفه‌ای تری از آن استفاده کرده و المان‌های رابط کاربری جدید ال جی V30 را به نوعی طراحی کرده است که با بازخورد هپتیک به کاربران پاسخ دهند. به طور مثال زمانی که شما انگشتتان را بر روی کنترل زوم دوربین در سمت راست صفحه قرار می‌دهید، با بالا و پایین کردن انگشتتان به شما احساس کلیک کردن دست خواهد داد. در سمتی دیگر نوار شناور به کار رفته بر روی هوم اسکرین نیز از این قابلیت بهره می‌برد تا جذابیت استفاده از آن به مراتب بیشتر از یک نوار معمولی باشد.

5. ضبط پیشرفته صفحه

رابط کاربری جدید ال جی V30

ضبط پیشرفته صفحه چیزیست که حتی بر روی مرورگر کامپیوترها نیز توسط پلاگین‌های پیشرفته‌ای انجام می‌گیرد. ال جی وی 30 از قابلیت جذابی برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد به شکل حرفه‌ای این کار را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*