ایرفون بلوتوثی فیلیپس +BASS

ایرفون بلوتوثی فیلیپس +BASS با کیفیت بالا و قیمت ارزان رونمایی شد

ایرفون بلوتوثی فیلیپس +BASS در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد. این محصول از کیفیت صوتی مناسب، حجم صدای بسیار عالی و قیمت فوق‌العاده خوبی برخوردار است. فیلیپس باس پلاس می‌تواند قیمت ایرفون های باکیفیت بلوتوثی را بشکند!

یکی از داغ‌ترین گجت‌هایی که کمپانی‌های سازنده از آن در نمایشگاه IFA‌ امسال رونمایی کرده‌اند ایرفون‌های بی سیم بود. هرچند شاهد معرفی محصولاتی همچون ایرفون‌های شگفت انگیز دو کمپانی سامسونگ و Bragi نبودیم و بیشتر محصولات معرفی شده برای استفاده عموم طراحی شده بودند. یکی از این کمپانی‌ها که از ایرفون‌های جدید خود پرده برداری کرد شرکت فیلیپس بود.

فیلیپس یکی از بزرگ‌ترین سازندگان لوازم صوتی در دنیا است، اما آن‌ها مدتیست فعالیت زیادی را در این حوزه نداشته‌اند و  به نوعی خجالتی عمل کرده‌اند. حال این کمپانی با ارائه طیف وسیعی از ایرفون‌های جدید خود قصد دارد این موضوع را تغییر دهد. ایرفون BASS+ فیلیپس یکی از محبوب‌ترین ایرفون‌های این کمپانی است که حالا یک نسخه بی سیم را دریافت کرده است. نکته جذاب در مورد ایرفون بلوتوثی فیلیپس که ارائه کننده کیفیت بسیار بالایی نیز است، قیمت بسیار مناسب 130 دلاری آن است.

بزرگترین تفاوت ایرفون بلوتوثی فیلیپس +BASS با سایر رقبای خود در واقع اندازه‌ی بزرگ‌تر آن است. فیلیپس معتقد است کوچک کردن درایور و قرارگیری آن در حلقه‌ی گوش می‌تواند صدایی که دریافت می‌کنید را به خطر بی‌اندازد. در نتیجه این شرکت هر یک از توگوشی‌های این ایرفون را به یک درایور بزرگ 8.2 میلی‌متری مجهز کرده است تا بتواند کیفیت بالاتری را ارائه کند.

تجربه کار با ایرفون بلوتوثی فیلیپس باس پلاس

ما آزمایش خیلی کوتاهی را در طول برگزاری رویداد کمپانی فیلیپس در IFA 2017 بر روی ایرفون بلوتوثی فیلیپس +BASS انجام دادیم و به جرات می‌توانیم بگوییم که صدای قابل استخراج از آن بیشتر از سایر رقبایش است. تجربه ما همچنین نشان می‌دهد کیفیت صدای آن نیز نظیر بسیاری از هدفون‌های بالارده سایر برندها است. اکنون زود است بخواهیم قضاوت نهایی را در مورد آن داشته باشیم، اما دلایل کافی برای علاقه پیدا کردن به +BASS وجود دارد.

ایرفون بلوتوثی فیلیپس +BASS

عمر باتری یکی دیگر از نقاط مهم فروش برای این ایرفون است. فیلیپس به لطف بدنه‌ی بزرگ‌تر این ایرفون، از باتری بزرگ‌تری نیز در داخل آن استفاده کرده که عمر 6 ساعته در هر بار شارژ‌ را تعهد می‌دهد. در عین حال کیس شارژ‌ آن نیز حاوی یک باتری داخلی است که می‌تواند یک شارژ کامل را در خود نگه دارد. این بدان معناست که شما می‌توانید همراه با کیس شارژ و شارژ کامل خود ایرفون، نصف روز از آن استفاده کنید.

البته ایرفون بلوتوثی فیلیپس +BASS به جای پنل لمسی از کلیدهای سخت فیزیکی استفاده می‌کند که می‌تواند یک ایراد محسوب شود. زیرا وقتی آن‌ها در گوش شما جای گرفته‌اند، باید فشار مضاعفی را بر روی بدنه آن‌ها وارد کنید که این می‌تواند احساس ناخوشایندی را برای شما به همراه داشته باشد، اما با توجه به کاهش چشمگیر قیمت در این مدل نسبت به مدل‌های مشابه، نبود آن می‌تواند قابل تحمل باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*