اسپیکر MX Sound ، بلندگویی زیبا و خوش‌ساخت از کمپانی لاجیتک

اسپیکر MX Sound ، بلندگویی زیبا و خوش‌ساخت از کمپانی لاجیتک

اسپیکر MX Sound محصولی با طراحی شیک و کاربرپسند بوده که توسط شرکت لاجیتک (Logitech) در نمایشگاه IFA 2017، معرفی شده است. با ما همراه باشید.

علاوه بر ظاهر ساده و در عین حال شیک، اسپیکر MX Sound ویژگی‌های جالب‌توجهی دارد که باعث می‌شود، افزودن آن به میز کار انتخابی هوشمندانه باشد؛‌ به عنوان مثال، در عین وجود جک 3.5 میلی‌متری این بلندگوی بلوتوثی قابلیت سینک شدن با دو دستگاه مجزا را دارد و امکان تغییر میزبان خود را به صورت لحظه‌ای فراهم می‌کند. کاربر با این ویژگی می‌تواند موزیکی که از یک دستگاه به اسپیکر MX Sound استریم می‌شود را قطع کرده و بلافاصله از طریق دستگاه دیگری فایل صوتی مدنظرش را به این بلندگو بفرستد. از طرف دیگر، می‌توان از انتقال تمامی صداهای موجود در کامپیوتر به اسپیکر MX Sound جلوگیری کرد و هم‌زمان با پخش موزیک از طریق بلوتوث، نوتیفیکیشن‌ها و هشدارهای دسکتاپی را هم از دست نداد.

اسپیکر MX Sound ، بلندگویی زیبا و خوش‌ساخت از کمپانی لاجیتک

ویژگی قابل‌توجه دیگر اسپیکر MX Sound حسگر حرکتی آن است که با تکان دادن دست در مقابل بلندگو، گزینه‌های زیاد و کم کردن صدا، به همراه دکمه‌ی مخصوص سینک کردن بلندگو با دستگاه‌های دیگر ظاهر می‌شود. این قابلیت در حال حاضر بسیار ابتدایی است، اما اینطور که به نظر می‌رسد در آینده نزدیک قابلیت‌هایی مانند تغییر ترک موزیک در حال پخش از این طریق و یا اجرای فرمان‌های دیگر به وسیله‌ی حسگرهای حرکتی به چنین دستگاه‌هایی افزوده خواهند شد.

برد بلوتوث اسپیکر MX Sound که ظاهری هماهنگ با سایر محصولات معرفی‌شده از سوی لاجیتک دارد، 25 متر است و حالت استند بای خودکار در نظر گرفته شده توسط طراحان امکان دیرتر خالی شدن باتری آن را فراهم می‌کند. این محصول از ماه آینده میلادی با قیمت 100 دلار عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*