بوش راکستر

معرفی بوش راکستر : جاروبرقی هوشمند مجهز به دوربین

بوش راکستر (Bosch Roxxter) جاروبرقی رباتیک جدید کمپانی بوش است که می‌تواند در هر زمانی شما را از اتفاقات داخل خانه خبردار کند.

این گجت هوشمند در دسته جاروبرقی های رباتیک قرار می‌گیرد و در نمایشگاه IFA 2017 برلین توسط بوش رونمایی شد. راکستر می‌تواند به اپلیکیشن Home Connect نیز متصل شود و هنگامی که خارج از خانه هستید از طریق دوربین این ربات، محیط داخل خانه را روی تلفن هوشمندتان مشاهده کنید. همچنین امکان دستور دادن به جاروبرقی راکستر وجود دارد و می‌توانید تنها با ارتباط کلامی، ربات را فعال کنید.

بوش راکستر

سایر قابلیت‌های بوش راکستر کاملا مشابه با سایر وکیوم‌های رباتیک بوده و اما برخلاف آن‌ها از فضای داخلی خانه یک نقشه دیجیتالی می‌سازد و از برخورد با مبل، میز، دیوار و یا سقوط از ارتفاع دوری می‌کند. همچنین به لطف این نقشه دیجیتالی امکان منع ربات برای رفتن به برخی از نقاط خانه وجود دارد. این ویژگی زمانی کاربرد خود را نشان خواهد داد که کودکان درحال بازی در خانه باشند.

گرچه شرکت بوش هنوز قیمت و زمان عرضه به بازار راکستر را بیان نکرده اما با توجه به هم‌رده‌هایش، قیمتی در حدود 500 دلار خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*