ایرفون JBL Free

ایرفون JBL Free با ظاهری شبیه به ایرپاد اپل رونمایی شد

شرکت جی بی ال با حضور در نمایشگاه ایفا 2017 از ایرفون JBL Free خود رونمایی کرد. این هدفون تو گوشی شبیه به ایرپاد اپل بوده و بدون سیم است.

اگر به دنبال خرید یک جفت ایرپاد 250 دلاری اپل هستید، ما برای شما یک جایگزین جدید به نام جی بی ال Free را یافته‌ایم. درست همانند ایرپاد، ایرفون JBL Free نیز فاقد هرگونه کابل و سیم کشی است و تنها دو قطعه کوچک به تو گوشی متصل است که به طور کلی کوچک بودن این ایرفون باعث می‌شود تا زیاد نزد شما گم شود. جنس این ایرفون نیز از سیلیکون است تا بتوانید حتی در باشگاه نیز از آن‌ها استفاده کنید؛ زیرا ما همه می‌دانیم که دویدن و ورزش باعث عرق شده و تو گوشی‌ها را به مرور زمان از بین خواهد برد.

خلاصه مشخصات ایرفون JBL Free

  • تکنولوژی JBL Signature Sound
  • اتصال بلوتوثی
  • روکش سیلیکونی
  • قاب شارژ Smart Charging Case

ایرفون JBL Free می‌تواند تا 4 ساعت بی‌وقفه به پخش موسیقی بپردازد. البته اگر این مقدار برای شما کافی نبود و شارژ‌آن به اتمام رسید، می‌توانید آن‌ها را در یک قاب به نام “Smart Charging Case” زده و تنها 15 دقیقه به آن اجازه‌ی شارژ‌دهید تا ایرفون شما برای پخش بی‌وقفه 1 ساعت موسیقی شارژ‌ شود. همچنین خود این قاب به اندازه‌ای مناسب که می‌تواند تا 20 ساعت استفاده شارژ دیوایس را تامین کند.

ایرفون JBL Free

شما می‌توانید با یک گوشی آن هنگامی که دیگر در حال پخش موسیقی است، به تلفن‌ها پاسخ دهید. اگر چه مطمئن نیستم که آیا این کار باعث پرت شدن حواس شما خواهد شد یا خیر. به گفته‌ی جی بی ال،‌ ایرفون JBL Free شامل قابلیت Signature Sound این کمپانی است. با تمام تفاسیر این دیوایس خیلی هم گران نخواهد بود و شما می‌توانید با پرداخت 120 یورو (معادل 155 دلار آمریکا) آن را از اکتبر سال جاری خیداری کنید.

جی بی ال علاوه بر ایرفون Free خود از طیف جدیدی از هدفون‌های مخصوص کودکان نیز رونمایی کرده است. هدفون JBL Junior در دو نسخه سیمی و بی سیم به فروش خواهد رسید. قفل گنجایش صدای آن نیز 85 دسیبل است تا مطمئن شوید گوش‌های کودکان شما در سن و سال پر خطر رشد، با تهدیدی مواجه نشود.

یک مدل دیگر از هدفون‌های رونمایی شده جی بی ال در نمایشگاه ایفا برلین، JBL E65BTNC نام دارد که با قیمت 150 یورو (195 دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. این محصول از قابلیت noise-cancelling برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*