لپ تاپ لنوو میکس 520

لپ تاپ لنوو میکس 520 (Lenovo Miix 520)؛ رقیب سرسخت مایکروسافت سرفیس

لپ تاپ لنوو میکس 520 (Lenovo Miix 520) به عنوان رقیب سرسخت محصولات سری سرفیس مایکروسافت، به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شد.

لپ تاپ جدید لنوو به نسل هشتم پردازنده‌های سری Core i7 اینتل مجهز شده است تا به راحتی محصولات سری سرفیس را مغلوب خود کنند. به این موارد، هشت گیگابایت رم، هارد جامد 256 گیگابایتی و نمایشگری 12.2 اینچی با وضوح 1200×1920 را نیز اضافه کنید تا محصولی تمام‌عیار پیش روی شما قرار گیرد. از دیگر موارد قابل توجه هم می‌توان به پشتیبانی از LTE، یو اس بی نوع C، پشتیبانی از قلم اختصاصی و دوربین سه‌بعدی اختیاری اشاره کرد.

جدیدترین لپ تاپ چینی‌ها همانند سرفیس پرو با کیبوردی قابل تنظیم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت تمایل، جدا کردن کیبورد نیز امکان‌پذیر است. سازندگان در تولید لپ تاپ جدید خود از لولای مخصوصی که معمولا در محصولات سری یوگا مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهره‌ برده‌اند. اگر از طرفداران دستیار صوتی کورتانا هستید، بهتر است بدانید در ساخت این لپ تاپ از میکروفون‌های دوربرد قدرتمندی استفاده شده است که از فاصله چهار متری، صدای شما را تشخیص می‌دهند.

لپ تاپ لنوو میکس 520

طراحی لپ تاپ لنوو میکس 520 با نسل قبلی آن یعنی میکس 510 که سال گذشته عرضه شد، تفاوت چندانی نداشته و قرار است در دو رنگ خاکستری روشن و خاکستری تیره روانه بازار شود. مدل روشن این رنگ بسیار شبیه سرفیس پرو است. اما مدل خاکستری تیره که لنوو آن را “iron grey” می‌نامد، در کمتر محصولی از سری سرفیس دیده می‌شود.

به گفته لنوو، این لپ تاپ جدید از اکتبر (مهر) با قیمت پایه 999.99 دلار به همراه قلم هوشمند و کیبورد به فروش می‌رسد.

تصاویر لپ تاپ لنوو میکس 520

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*