دستبند هوشمند گارمین ویوو اسپورت

دستبند هوشمند گارمین ویوو اسپورت ؛ گجتی کامل برای ورزشکاران حرفه‌ای

دستبند هوشمند گارمین ویوو اسپورت (Garmin Vivosport)، یک دستبند با ویژگی‌های منحصر به فرد یا یک ساعت هوشمند ساده است که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد.

در کنار سنسور ضربان قلب داخلی، جی پی اس و صفحه نمایش لمسی و همیشه روشن، دستبند هوشمند گارمین ویوو اسپورت همراه با 15 اپلیکیشن مختلف، از دوچرخه سواری تا تمرینات قدرتی و کاردیو، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به گفته سازندگان، زیبایی، سادگی و قابلیت‌های فراوان، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این دستبند فیتنس هستند.

دستبند سلامتی ویوو اسپورت با ویژگی‌های مشابه “Vívosmart 3” تولید شده، اما سازندگان در آن از “GPS” و “LiveTrack4” نیز استفاده کرد‌ه‌اند؛ ویژگی بسیار جذابی که به واسطه آن، فعالیت و موقعیت کاربر به صورت زنده بررسی شده و اطلاعات آن برای افراد مختلفی که از پیش تعیین شده‌اند، ارسال خواهد شد. “Move IQ” نیز به صورت خودکار تمام فعالیت‌های کاربر همچون پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و بیشتر را بررسی کرده و به محض اتصال از طریق اپلیکیشن “Garmin Connect”، آنها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همانند دیگر ساعت های هوشمند و ردیاب های ورزشی گارمین، ویوو اسپورت نیز به صورت کامل در برابر آب مقاوم بوده و بدون هیچ مشکلی، هنگام شنا نیز می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین شارژدهی باتری در حالت ساعت هوشمند، هفت روز و در حالت GPS، هشت ساعت خواهد بود.

دستبند هوشمند گارمین ویوو اسپورت 200 دلار قیمت دارد. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این گجت جدید را مشاهده کنید.

ویدیوی معرفی دستبند هوشمند گارمین ویوو اسپورت

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*