جی بی ال لینک

معرفی اسپیکرهای هوشمند جی بی ال لینک (JBL Link) مجهز به دستیار گوگل

اسپیکرهای هوشمند خانواده جی بی ال لینک (JBL Link) امروز رسما در ایفا 2017 معرفی شدند. این خانواده همگی به دستیار صوتی گوگل تجهیز شده‌اند.

کمپانی JBL‌ امروز از سه اسپیکر جدید که بخشی از خانواده Link هستند، شامل جی بی ال لینک 10 (JBL Link 10)، جی بی ال لینک 20 (JBL Link 20) و جی بی ال لینک 300 (JBL Link 300)‌ رونمایی کرد. هر سه این اسپیکرها به دستیار صوتی گوگل مجهز شده‌اند و به کاربران خود تجربه‌ی افسانه‌ای استفاده از یک اسپیکر هوشمند را ارائه می‌کنند.

درست نظیر تمامی اسپیکرهای هوشمند قدرت گرفته از دستیار گوگل ساخت کمپانی‌های سونی، آنکر و غیره، اسپیکرهای جی بی ال لینک نیز ارائه کننده قابلیت استریم موسیقی و مواردی از این دست توسط دو راه ارتباطی بلوتوث و وای فای هستند. البته که برای ارتباط خیلی راحت‌تر با تلویزیون و سایر محصولات الکتریکی منزل شما نیز یک کروم کست داخلی درون آن‌ها تعبیه شده است.

جی بی ال لینک 300

جی بی ال لینک 300

جی بی ال لینک 10 و لینک 20 نسخه‌های قابل حمل هستند و این درحالیست که مدل لینک 300 نسخه‌ی بزرگ‌تر فاقد باتری آن‌هاست. قیمت لینک 10 از 149 دلار آغاز شده که حاوی دو اسپیکر داخلی 8 وات است و باتری می‌تواند تا حداکثر 5 ساعت در هر بار شارژ‌ عمر کند. مدل لینک 20 با قیمت بیشتر 199 دلار به فروش خواهد رسید که از دو اسپیکر 10 وات و عمر باتری 10 ساعته بهره می‌برد. در انتها مدل لینک 300 با قیمت 249 دلار قرار دارد که از یک اسپیکر 50 واتی بهره می‌برد. این اسپیکر قدرتمند نسبت به دو مدل دیگر صدای بلندتری را ارائه می‌کند،‌ اما در عوض تنها دو مدل جی بی ال لینک 10 و لینک 20 به لطف تاییدیه IPX7 در برابر آب مقاوم هستند. به طور معمول اسپیکرهای جی بی ال به یکدیگر متصل می‌شوند، این قضیه در محصولات جدید آن‌ها نیز پابرجا است و شما می‌توانید با همگام سازی چند اسپیکر صدای موسیقی را در تمامی اتاق بشنوید. دو یا حداکثر سه اسپیکر سری Link جی بی ال قابل اتصال به یکدیگر هستند که چه برای استفاده در منزل و چه در خارج از منزل می‌تواند وسعت صدای مناسبی را به ارمغان بیاورد.

همراه با دستیار داخلی گوگل، کاربران قادر خواهند بود تا موارد مختلفی نظیر شرح وضعیت جوی، اخبار روز و یا کنترل گجت‌های هوشمند خانگی‌شان را از اسپیکر بخواهند. خوشبختانه روز به روز بر تعداد گجت‌های خانگی که با دستیار گوگل مطابقت دارند زیاد می‌‌شود و در همین راستا در طول برگزاری نمایشگاه IFA نیز شاهد رونمایی از محصولات مختلفی بودیم که از این تکنولوژی برخوردار بودند. حالا اغلب سرویس‌های موسیقی نیز با گوگل هوم یا دستیار گوگل سازگار هستند و اگر نخواستید نیز می‌توانید از اتصال بلوتوثی آن‌ها استفاده کنید.

از زمانی که اسپیکرها صاحب اتصال بلوتوثی شده‌اند، شما می‌توانید آن‌ها را به هر منبع دیگری متصل کرده و از موسیقی‌های دلخواه خود لذت ببرید. نکته جذاب اینجاست که اسپیکرهای خانواده JBL Link  به‌روزرسانی‌ها تمامی قابلیت‌های جدیدی که به گوگل هوم افزوده خواهد شد را دریافت می‌کنند تا شما بتوانید حتی تجربه بهتری را نیز در اختیار داشته باشید.

کمپانی JBL در کنفرانس خبری خود به این نکته اشاره کرده است که اسپیکرهای خانواده Link از پاییز پیش رو روانه بازار خواهد شد. متاسفانه هیچ زمان دقیقی اعلام نشده است، اما قطعا طی هفته‌های پیش رو به اطلاعات بیشتری دست خواهیم یافت.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ، عذرخواهی میکنم من جی بی ال لینک 20 دارم اما نمیتونم نه از طریق بلوتوث و نه از طریق گوگل هوم بهش وصل بشم، امکانش هست ارتباط گوشی رو با بلوتوث به اسپیکر توضیح بدید چطوری هستش؟ لطفا