هدست پشت گردنی سونی WI-1000X

هدست پشت گردنی سونی WI-1000X در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد

هدست پشت گردنی سونی WI-1000X جدیدترین هدست دورگردنی سونی که در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شده، دارای قیمت 300 دلار است. اما دلیل این قیمت عجیب و غریب چیست؟

هدست پشت گردنی سونی WI-1000X جزو معدود هدست‌های دارای تکنولوژی حذف نویز فعال است و از چندین ویژگی دیگر مانند بهینه‌سازی فشار اتمسفری، برای بهبود عملکرد حذف نویز در هواپیما برخوردار است.

هدست پشت گردنی سونی WI-1000X

این هدست که برای رقابت با هدست QuietControl 30 کمپانی بوز طراحی شده، دارای خصوصیتی است که محصول بوز فاقد آن است: امکان استفاده از کابل برای اتصال به سیستم‌های سرگرمی درون هواپیما. عمر باطری این هدست با حذف نویز و متصل به کابل حدود 14 ساعت و در حالت وایرلس 10 ساعت است.

اساسا این هدست دارای امکانات مشابه هدفون‌های دور گوشی WH-1000XM2 است و برای دسترسی به انتخاب‌های پیشرفته حذف نویز و همچنین تنظیمات صدا، به نرم افزار Headphones Connect سونی متصل می‌شود.

سونی می‌گوید درایور دوگانه آن که ترکیبی از درایور آرماتوری و درایور دینامیک 9 میلی‌متری است، کیفیت صدای عالی را در کنار چندین تکنولوژی صدایی مانند صوت با وضوح بالا، LADC، DSEE HX و S-Master HX به کاربر ارائه می‌دهد.

هدست پشت گردنی سونی WI-1000X

هرچند که صدای این هدست از کیفیت بالایی برخوردار است، اما وزن زیادی دارد و یکی از سنگین‌ترین هدست‌های پشت گردنی است. هر چند که این هدست به نظر محکم می‌آید، اما به محض پوشیدنش، متوجه وزن آن خواهید شد که یک نکته منفی برای این محصول است.

لازم به ذکر است که سیم‌های هدست WI-1000X برای جمع شدن در شیار‌هایی که دور بخش گردنی آن قرار دارند، فرو می‌روند و هدفون تماس تلفنی را از طریق ارتعاش به کاربر اطلاع می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*