گارمین ویوو اکتیو 3

ساعت های گارمین ویوو اکتیو 3 و ویوو موو در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شدند

ساعت های هوشمند گارمین ویوو اکتیو 3 (Garmin Vivoactive 3) و گارمین ویوو موو اچ آر (Garmin Vivomove HR) به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شدند.

ساعت هوشمند گارمین ویوو اکتیو 3 با صفحه نمایشی دایره‌ای، به جی پی اس داخلی و سنسور ضربان قلب تجهیز شده است تا امکان کنترل مداوم فعالیت‌های کاربر وجود داشته باشد. به گفته سازندگان، این گجت همراه با 15 اپلیکیشن ورزشی مختلف برای فعالیت‌های داخلی و بیرونی، قابلیت نظارت بر استرس، محاسبه حداکثر اکسیژن مصرفی و پشتیبانی از صفحه‌های مخصوص ساعت و اپلیکیشن شخص ثالث، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در واقع این ساعت، شامل تمام ویژگی‌های محصولات قبلی گارمین در کنار طراحی زیبا و نمایشگر لمسی “Garmin Chroma” می‌شود.

گارمین ویوو اکتیو 3

همراه با ساعت که از آن به عنوان دستبند فیتنس نیز می‌توان استفاده کرد، سازندگان، قابلیتی جدیدی به نام “Side Swipe” را نیز معرفی کرده‌اند. به نظر می‌رسد این قابلیت به مکانیزمی برای کنترل عملکرد ساعت با لمس و کشیدن انگشتان روی حاشیه‌های آن (به جای حرکت انگشتان روی صفحه نمایش) مربوط می‌شود. متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری در این رابطه در دست نیستت.

مورد دیگری که ساعت هوشمند گارمین را از محصولات قبلی این شرکت متمایز می‌کند، سیستم پرداخت “Garmin Pay” است. در این صورت، کاربران هنگام خرید از پایانه‌های فروشگاهی قادر به پرداخت پول بدون استفاده از کارت اعتباری خواهند بود. به نظر می‌رسد این ویژگی از “MasterCard” و “Visa” و همچنین برای شروع، از بانک‌های اصلی پشتیبانی می‌کند.

گارمین ویوو اکتیو 3

باتری گارمین ویوو اکتیو 3 با یک بار شارژ، تا حدقل یک هفته دوام می‌آورد

با توجه به لیست مربوط به مشخصات منتشر شده توسط سازندگان، به نظر می‌رسد گارمین ویوو اکتیو 3 بیشتر مناسب استفاده عمومی و ورزشکاران معمولی بوده و در آن، قابلیت‌های مورد نیاز و مخصوص افراد حرفه‌ای همچون سیستم‌های نقشه‌برداری پیشرفته دیده نمی‌شود. با این وجود، دو ویژگی کلی، این دستبند فیتنس را از دیگر محصولات متمایز می‌کند: امکان یکپارچه‌سازی با اندروید، آی او اس و دسکتاپ‌ها در کنار طول عمر بالای باتری با حداقل یک هفته شارژدهی.

گارمین ویوو اکتیو 3 با قیمتی بین 299.99 تا 329.99 دلار، رقیبی جدی برای ساعت های هوشمند اپل، فیت بیت و سامسونگ خواهد بود.

معرفی گارمین ویوو موو HR

گارمین ویوو اکتیو 3

ویوو موو اچ آر دیگر محصول گارمین است که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد. ویوو موو HR ظاهری شبیه ساعت آنالوگ دارد، اما گام‌ها، خواب، ورزش و بالا رفتن پله‌ها را کنترل کرده و تمام آنها را از طریق اپلیکیشن “Garmin Connect” در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در مدل جدید ساعت ویوو موو، سنسور ضربان قلب نیز اضافه شده است تا محاسبه حداکثر اکسیژن مصرفی، سن سلامتی و سطوح استرس امکان‌پذیر باشد.

به گفته گارمین، باتری این گجت در حالت «ساعت هوشمند» تا پنج روز و در حالت ساعت معمولی، تا دو هفته دوام می‌آورد. قیمت در نظر گفته شده برای نسخه اسپورت، 199.99 دلار و قیمت نسخه نفیس آن، 299.99 دلار خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*