دوربین 360 درجه ای جدید Ricoh تتا وی

دوربین 360 درجه ای جدید Ricoh با توان ضبط ویدیوهای 4K معرفی شد

دوربین 360 درجه ای جدید Ricoh به نام “Theta V”‌ همراه با توان ضبط ویدیوهای 4K‌ و ظرفیت داخلی بیشتر، اما با قیمت سرسام آور در IFA 2017 معرفی شد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

کمپانی ریکو (Ricoh) چندین سال است که فعالیت خودش را در زمینه تولید گجت‌های الکتریکی آغاز کرده است و یکی از بهترین محصولات آن‌ها نیز، دوربین های 360 درجه ای هستند که به تولید می‌رسانند. امروز این شرکت با حضور در نمایشگاه ایفا برلین، میزبان یک رویداد خبری بود که در آن شاهد رونمایی از دوربین 360 درجه ای جدید Ricoh با قابلیت فیلمبرداری 4K‌ بودیم.

دوربین 360 درجه ای جدید Ricoh تتا وی

این دوربین جدید که «تتا وی»‌ یا به انگلیسی Theta V نام دارد از همان بدنه‌ی کوچک و قابل حمل مدل پیشین خود یعنی “Thetas” برخوردار است. اما قیمت این محصول با توجه به اضافه شدن فیلمبرداری 360 درجه‌ای با کیفیت 4K UHD توسط دو لنز با دیافرگام f/2.0 که هر کدام به سنسور 12 مگاپیکسلی CMOS تجهیز شده‌اند،‌ با افزایش چشمگیری همراه بوده است و به 429 دلار رسیده است‌ (لازم به ذکر است که هر دو ترکیب دو سنسور تصاویری 14 مگاپیکسلی را به ثبت خواهد رساند).

تصاویر تهیه شده با دوربین 360 درجه ای جدید Ricoh تتا وی چه در حالت ایستاده و چه در حالت حرکت وضوح بهتر و گستردگی داینامیک بیشتری را نسبت به نسل پیشین به همراه خواهند داشت و اینک شما می‌توانید تصاویر ضبط شده را با سرعت به مراتب بالاتری بر روی حافظه افزایش پیدا کرده 19 گیگابایتی دوربین خود ذخیره کنید. شما حتی با استفاده از این دوربین قادر به استریم زنده ویدیوهای 360 درجه ای 4K‌ نیز خواهید بود.

فراتر از همه این‌ها، دوربین جدید ریکو می‌تواند صدا را نیز از چهار جهت مختلف به ضبط برساند که اجازه‌ی ضبط صدای همه جانبه‌ی عالی و پویا‌تری را به شما خواهد داد. اما شرکت ریکو به همینجا بسنده نکرده است و در کنفرانس آن‌ها شاهد رونمایی از یک میکروفون 360 درجه‌ای نیز بودیم که با نصب بر روی قسمت زیرین دوربین تتا وی می‌تواند صدای ناب 360 درجه ای را به ثبت برساند. این میکروفون به صورت جداگانه با قیمت 269 دلار به فروش خواهد رسید.

دوربین 360 درجه ای جدید Ricoh تتا وی

دوربین همراه با میکروفون مخصوص

این نکته‌ی خوبیست که کمپانی ریکو با ارائه راه‌حل‌هایی تازه سعی بر پیشرفت تکنولوژی تصویربرداری و صدابرداری سه بعدی دارد، اما فضایی که این شرکت واردش شده است، به سرعت شلوغ شده و شرکت‌های دیگری نیز در همین حوزه به خوبی مشغول فعالیت هستند. در حال حاضر دوربین های 360 درجه ای زیادی نسبت به زمانی که ریکو نخستین دوربین خود را در سال 2015 وارد بازار کرد، موجود است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*