قیمت ال جی V30‌

قیمت ال جی V30‌ رسما اعلام شد؛ تفاوت ناچیز با نسل قبل

سرانجام کمپانی ال جی قیمت ال جی V30‌ ،‌ گوشی پرچمدار جدید خود را اعلام کرد. قیمت این گوشی نزدیک به نسل پیشین خود، مدل V20 است.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که ال جی امروز در یک رویداد خبری در نمایشگاه IFA 2017 از تازه‌ترین پرچمدار خود، گوشی ال جی V30 رونمایی کرد. این محصول که از ظاهری شیک و جذاب برخوردار است، سخت افزار بالارده‌ای در زیر قاب آن نهفته شده و یک دوربین دوگانه قدرتمند نیز در قسمت پشتی آن چشمک می‌زند.

قیمت ال جی V30‌ به مدل V20 نزدیک است

تا بدین لحظه ال جی از اعلام قیمت ال جی V30‌ امتناع کرده بود و ما ناچارا حدسیاتی را در مورد آن انجام دادیم. حال خوشبختانه ال جی اطلاعات تازه‌ای را در اختیار ما قرار داده است. سال گذشته گوشی V20 با قیمت 830 دلار روانه بازار شد و انتظار می‌رفت نسل جدید این محصول نیز با قیمتی حداقل نزدیک به آن به فروش برسد. حال کمپانی ال جی رسما اعلام کرده است که گوشی V30‌ آن‌ها با قیمت 900 یورو وارد قاره اروپا خواهد شد. این یعنی برای خرید گوشی جدید ال جی باید مبلغ 840 دلار را بپردازید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. LG V30 عالیه ولی صبر کنین اسفند ماه LG G7 میاد اونوقت دیگه… من چیزی نمیتونم بگم

  2. من اشتباه کردم گللکسی اس ۷ ایج رو خریدم کافیه دو ماه از خریدش بگذره تا انقدر اُفت کیفیت میکنه که حالتون ازش بهم میخوره دوربینش کاهش کیفیت میکنه سیستم کند میشه مثله هواوی

  3. من به شخصه اخرین حماقتی که کردم خرید گوشی s7ایج سامی بود.
    ولی اخه ادم عاقل اگه بخواد ۳ملیون پول بده چرا ایفن نگیره
    ولا بخدا اگه اپل پول خوب میگیره حلالش باشه جنس خوب هم میده.خالص…

  4. 1- 900 یورو مگه کمه؟
    2- چرا هر چه بر سهولت تکنیکی نوآوری افزوده میشود، بر عکس؛ بر دشواری تمتع از آن می افزایند؟!