اکسپریا XZ1

مروری بر نحوه ساخت تصاویر سه‌بعدی در اکسپریا XZ1 سونی

دو گوشی جدید سونی با نام‌های اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت شامل یک قابلیت جالب توجه و جدید هستند که به کمک آن می‌توان تصاویر سه‌ بعدی طراحی کرد.

به کمک این بخش جدید در محصولات سونی می‌توان یک مدل سه بعدی از اشیاء، محیط و یا صورت افراد تهیه کرد. از این مدل تهیه شده می‌توان در پرینت سه بعدی، واقعیت افزوده و یا ساخت یک انیمیشن و والپیپر بهره گرفت. همچنین می‌توانید از صورت خودتان تصاویر جذاب و منحصر به فرد تهیه کنید. در ویدیو زیر می‌توان نحوه عملکرد این قابلیت جدید در اکسپریا XZ1 و نسخه کامپکت را مشاهده کنید:

نحوه عملکرد این قابلیت

اول از همه باید بدانید که این بخش تنها در دو گوشی اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت کاربرد دارد، چرا که قدرت مورد نیاز آن توسط تراشه جدید اسنپدراگون 835 تامین می‌شود. جهت استفاده از این قابلیت تنها به دوربین نیاز دارید و نیازی به اتصال وای‌فای یا سرعت اینترنت بالا نیست.

4 گزینه جهت پردازش پیش روی کاربران قرار دارد: صورت، سر، حالت آزاد و غذا. ابتدا حالت مد نظر را انتخاب کرده و سپس باید دور جسم مورد نظر خط بکشید و دوربین را جهت ثبت تصویر از ابعاد مختلف آن تکان دهید. تمامی این مراحل در عرض 15 ثانیه الی یک دقیقه طول خواهد کشید تا یک اسکن کامل سه بعدی از جسم یا فرد مد نظر داشته باشید.

در اپلیکیشن مربوط به این قابلیت، ترفند و آموزش‌های مختلفی جهت بهبود تجربه کاربری افراد قرار داده شده است تا دچار سردرگمی نشوید.

کاربرد

پس از یاد گرفتن نحوه کاربرد این بخش جدید، حالا باید به دنبال کاربرد برای آن باشیم. به چه منظور از این قابلیت استفاده کنیم؟ چه چیزی را اسکن کنیم؟

چند مورد را در ادامه نام خواهیم برد:

اکسپریا XZ1

  • از صورت و سر خود پرینت سه بعدی تهیه کرده و آن را تهیه کنید. این پرینت را می‌توان به عنوان یک کادو بر روی کیک تولد قرار داد. همچنین می‌توان یک ورژن واقعیت افزوده از خود یا دوستانتان تهیه کنید.

اکسپریا XZ1

  • از یک جسم اسکن سه بعدی تهیه کنید و به کمک قابلیت واقعیت افزوده اندازه آن در دنیای واقعی را مشخص نمایید. به عنوان مثال از یکی از لوازم خانگی در فروشگاه اسکن تهیه کرده و آن را در خانه خود با ابعاد نسبتا دقیق قرار دهید.

اکسپریا XZ1

  • یک آواتار واقعیت افزوده مطابق تصویر زیر تهیه کنید و از آن در اکانت‌های اجتماعی یا والپیپرها استفاده کنید. امکان جابجایی و تغییر سایز این موارد وجود دارد.

اکسپریا XZ1

  • اسکن‌های سه بعدی را به صورت والپیپر زنده ذخیره کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*