دستبند سلامتی

دستبند سلامتی تام تام، شما را به کاهش سن تندرستی‌تان تشویق خواهد کرد

کمپانی تام‌تام در نمایشگاه IFA، به جای معرفی یک یا دو دستبند سلامتی جدید، سه قابلیت تازه برای دستگاه‌های قبلی خود معرفی کرد که می‌توانند هر آنچه برای متناسب شدن اندامتان نیاز دارید را فراهم کنند.

دستبند سلامتی

اولین قابلیت فیتنس ایج (Fitness Age) یا سن تندرستی نام دارد، چرا که سن شما را بر اساس سطح آمادگی جسمانی‌تان مشخص می‌کند. دستبند سلامتی با مقایسه حداکثر اکسیژن مصرفی یاmax  VO2 شما با سایر افراد هم‌سن و هم‌جنس‌تان، سن تندرستی شما را محاسبه می‌کند. حداکثر اکسیژن مصرفی یا VO2 max، به میزان اکسیژن مصرفی هر فرد در مدت یک دقیقه، به ازاء هر کیلوگرم از وزن بدن گفته می‌شود که شاخص اصلی در کاردیو فیتنس (توانایی قلب، سلول‌های خون و شش‌ها برای رساندن خون غنی از اکسیژن به ماهیچه ها) و استقامت است.

خصوصیت دوم این است که هر بار که ورزش می‌کنید، دستبند سلامتی بر اساس سن تندرستی‌تان، به شما نمره می‌دهد. هر چه بیشتر فعالیت کنید، نمره بیشتری کسب می‌کنید و اگر در هفته، سه بار 500 نمره کسب کنید، خواهید دید که سن تندرستی‌تان کم کم کاهش می‌یابد.

دستبند سلامتی

خصوصیت آخر که تمرینات شخصی نام دارد، عملکرد شخصی شما را ارزیابی کرده و 50 نوع تمرین دو و دوچرخه سواری با شدت‌ و مدت زمان متفاوت را بر اساس سطح آمادگی جسمانی شما پیشنهاد می‌کند.

تام‌تام این ویژگی‌های جدید را در کنار نوتیفیکیشن بر روی تلفن همراه و توقف خودکار (Auto-Pause)، بر روی دستبندهای سلامتی خود ارائه خواهد داد. اگر شما از دارندگان دستبندهای این کمپانی هستید، منتظر ارتقاء نرم‌افزاری بزرگی در ماه آینده باشید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*